• Fru Borg

Prematurbarn tråd 3.

Ja då har jag öppnat våran tråd för 3:e gången.
    Kul att vi har kunnat hålla ihop så här länge & längre ska det bli.

Filip min lille 1åring.
  • Svar på tråden Prematurbarn tråd 3.
  • bumbi
    ameena06 skrev 2007-11-13 12:32:19 följande:
    nu börjar det ju synas bra nicole så roligt. jag fortsätter att spinna på idén med julpyssel.jag har kollat några dagar som kan tänkas att passa för oss. Lördag 1/12Söndag 2/12Söndag 16/12Helgen 7/12-9/12 är jag troligen i linköping igen så då kan jag inte.. som sagt vi har ganska fullt på helgerna nu framöver så det är några av dom som jag kan.. Men förhoppningsvis så kanske det passar för er också.. Annars så kanske man kan pussla ihop det på något annat sätt också.. men kan ni inte kolla någon av dom dagarna. skulle vara jätte roligt.
    jag kan inte säga ännu när jag kan, väntar lite och ser när det passar för er andra och anpassar mig efter det
    Linn 060306 v.32+6 Emma 040414 v.41+3
  • ISSEN

Jag har ingen aning om hur jag kommer att jobba framöver då jag börjar om ca 1 vecka! Men innan dess kan jag alla dagar!Glad

• bumbi
    ISSEN skrev 2007-11-14 11:59:55 följande:
    Jag har ingen aning om hur jag kommer att jobba framöver då jag börjar om ca 1 vecka! Men innan dess kan jag alla dagar!
    Åh har du fått jobb?! *nyfiken*
    Linn 060306 v.32+6 Emma 040414 v.41+3
  • ameena06
    ISSEN skrev 2007-11-14 11:59:55 följande:
    Jag har ingen aning om hur jag kommer att jobba framöver då jag börjar om ca 1 vecka! Men innan dess kan jag alla dagar!
    vad har du fått för jobb??

okej men då väntar jag väl lite.. men det är ju inte så många veckor till det handlar om så ni kan väl kolla lite..

jag föreslår en av söndagarna då det är advent så kan man ha adventsfika också samtidigt..
  • NicoleSthlm

Nu är Emilia lagd o sover, disken är diskad och lägenheten är i ordning! Så nu ska jag mysa i soffan o kolla på dubbel avsnitten av Greys Anatomy! Ska göra lite mackor och te o bara vara för mig själv (gubben jobbar sent)!!! Underbart!!!

Mamma till Emilia 060707 och Bönan i magen BF 080602
  • ISSEN

Jag har fått jobb på Ikea! Ska vara på restaurangen och cafeérna! Glad Känns jätteskönt!

• Filips mamma06
    ISSEN skrev 2007-11-14 21:46:37 följande:
    Jag har fått jobb på Ikea! Ska vara på restaurangen och cafeérna!  Känns jätteskönt!
    då lär man ju se dig massor... är ju lite stamis på Ikea... hihi
    Filip min lille 1åring.
  • miniGrynet
    Jag har fått jobb på Ikea! Ska vara på restaurangen och cafeérna!  Känns jätteskönt!
    Roligt! Vilken Ikea?
    Är själv också massa på dessa varuhus...
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
  • NicoleSthlm
    Vad roligt!!! GRATTIS!!!
    Mamma till Emilia 060707 och Bönan i magen BF 080602
  • ISSEN

Tack tack Allihop! Generad Kungens kurva! Jag sökte faktiskt jobb där för jag är där så jäkla ofta så jag tänkte att då kan jag ju lika gärna jobba där! Gubben min har alltid tyckt jag är knäpp som aldrig tröttnar på att shoppa på Ikea! Nu har jag en bra anledning till att vara där Flört och sen att jag säkert kommer komma hem med både saker,nya ideer och tom plånbok ibland  kommer liksom med på köpet KyssRäcka ut tungan HAHA han kommer bli gaaalen min stackars gubbe!

Svar på tråden Prematurbarn tråd 3.