• Fru Borg

Prematurbarn tråd 3.

Ja då har jag öppnat våran tråd för 3:e gången.
    Kul att vi har kunnat hålla ihop så här länge & längre ska det bli.

Filip min lille 1åring.
  • Svar på tråden Prematurbarn tråd 3.
  • Filips mamma06
    ISSEN skrev 2007-11-14 23:48:36 följande:
    Tack tack Allihop!  Kungens kurva! Jag sökte faktiskt jobb där för jag är där så jäkla ofta så jag tänkte att då kan jag ju lika gärna jobba där! Gubben min har alltid tyckt jag är knäpp som aldrig tröttnar på att shoppa på Ikea! Nu har jag en bra anledning till att vara där  och sen att jag säkert kommer komma hem med både saker,nya ideer och tom plånbok ibland  kommer liksom med på köpet  HAHA han kommer bli gaaalen min stackars gubbe!
    Då syns vi där då..
    Filip min lille 1åring.
  • bumbi
    ISSEN skrev 2007-11-14 23:48:36 följande:
    Tack tack Allihop!  Kungens kurva! Jag sökte faktiskt jobb där för jag är där så jäkla ofta så jag tänkte att då kan jag ju lika gärna jobba där! Gubben min har alltid tyckt jag är knäpp som aldrig tröttnar på att shoppa på Ikea! Nu har jag en bra anledning till att vara där  och sen att jag säkert kommer komma hem med både saker,nya ideer och tom plånbok ibland  kommer liksom med på köpet  HAHA han kommer bli gaaalen min stackars gubbe!
    åh va kul! hälsa syrran
    då lär vi ses en hel del - är oxå stammis där, av förklarliga skäl
    Linn 060306 v.32+6 Emma 040414 v.41+3
  • KlurigaE

Hej tjejer!

Hoppas ni har det bra, trots cancer å skit...

Ja, eftersom jag är så urkass på att vara här så vill jag säga att jag brukar vara på Facebook desto mer.... Så om någon vill komma i kontakt med mig så finns jag där!

Ha det gott!/Eline Åberg

• NicoleSthlm

Måste fråga er tjejjer....

E ni också nitiska med vissa saker hemma??

Jag MÅSTE göra vissa saker på mitt sätt annars får jag panik... t.ex:

*Jag måste packa upp när vi har varit o handlat så att allt hamnar på sin plats (läs min bestämda plats)
    *Jag har en väldigt speciell ordning attt ställa disken i, i diskstället....
    *Jag måste städa på mitt sätt i min ordning....

Mamma till Emilia 060707 och Bönan i magen BF 080602
  • ameena06

hejsan,,,

eftersom det inte är någon som har skrivit så mycket om det så spikar jag härmed en dag. Och dom som kan är hjärtligt välkomna att delta.
    Min tanke var eftersom det var 1 advent och en mysig start att välkomna julen så bokar jag den:

2/12 1 advent för julpyssel.
    vi kan mycket väl vara hemma hos mig eller om det är någon annan som känner sig manad..

så alla som är med på julpyssel den 2/12 skriv upp er på listan här nere..

Therese och Ameena

• bumbi
    ameena06 skrev 2007-11-19 15:31:51 följande:
    hejsan,,,eftersom det inte är någon som har skrivit så mycket om det så spikar jag härmed en dag. Och dom som kan är hjärtligt välkomna att delta. Min tanke var eftersom det var 1 advent och en mysig start att välkomna julen så bokar jag den:2/12 1 advent för julpyssel.vi kan mycket väl vara hemma hos mig eller om det är någon annan som känner sig manad.. så alla som är med på julpyssel den 2/12 skriv upp er på listan här nere.. Therese och Ameena
    funkar det med 1:a dec istället ??
    vi ska på ett annat adventsfika den 2:a...
    förstår om det inte funkar med annat datum så byt inte bara för min skull
    Linn 060306 v.32+6 Emma 040414 v.41+3
  • Filips mamma06

Kan tyvärr inte nån dag den helgen. 1:a jobbar jag & 2:a fyller en tjejkompis dotter år. Så tyvärr blir det inget för mig.

Filip min lille 1åring.
  • miniGrynet

Kan kanske vara svårt att ha nåt på adventsdagarna, vi är i alla fall alltid borta eller har fika hemma på advent. Mysigt!

Men ni får säkert ihop någon pysseldag ändå, alla är säkert inte upptagna på advents-dagarna.

♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
  • ameena06

jag kan inte den 1/2 för då kommer min far upp.

Så jag kan den 2/12 och jag kommer ha pysseldag den 2:e även om jag så blir ensam.
    Visst kanske det är svårt att ha pysseldag på adventsdagarna om man har sin familj nära men minfamilj bor i en annan stad så vi kommer inte ha så mycket adventsfirande.
    så därför la jag en pysseldag då..

men men jag har köpt lite pyssel som jag ska göra.

Svar på tråden Prematurbarn tråd 3.