Prematurbarn tråd 3.
Ja då har jag öppnat våran tråd för 3:e gången.
Kul att vi har kunnat hålla ihop så här länge & längre ska det bli.
Ja då har jag öppnat våran tråd för 3:e gången.
Kul att vi har kunnat hålla ihop så här länge & längre ska det bli.
Hej tjejer!
Hoppas ni har det bra, trots cancer å skit...
Ja, eftersom jag är så urkass på att vara här så vill jag säga att jag brukar vara på Facebook desto mer.... Så om någon vill komma i kontakt med mig så finns jag där!
Ha det gott!/Eline Åberg
Måste fråga er tjejjer....
E ni också nitiska med vissa saker hemma??
Jag MÅSTE göra vissa saker på mitt sätt annars får jag panik... t.ex:
*Jag måste packa upp när vi har varit o handlat så att allt hamnar på sin plats (läs min bestämda plats)
*Jag har en väldigt speciell ordning attt ställa disken i, i diskstället....
*Jag måste städa på mitt sätt i min ordning....
hejsan,,,
eftersom det inte är någon som har skrivit så mycket om det så spikar jag härmed en dag. Och dom som kan är hjärtligt välkomna att delta.
Min tanke var eftersom det var 1 advent och en mysig start att välkomna julen så bokar jag den:
2/12 1 advent för julpyssel.
vi kan mycket väl vara hemma hos mig eller om det är någon annan som känner sig manad..
så alla som är med på julpyssel den 2/12 skriv upp er på listan här nere..
Therese och Ameena
Kan tyvärr inte nån dag den helgen. 1:a jobbar jag & 2:a fyller en tjejkompis dotter år. Så tyvärr blir det inget för mig.
Kan kanske vara svårt att ha nåt på adventsdagarna, vi är i alla fall alltid borta eller har fika hemma på advent. Mysigt!
Men ni får säkert ihop någon pysseldag ändå, alla är säkert inte upptagna på advents-dagarna. ![]()
jag kan inte den 1/2 för då kommer min far upp.
Så jag kan den 2/12 och jag kommer ha pysseldag den 2:e även om jag så blir ensam.
Visst kanske det är svårt att ha pysseldag på adventsdagarna om man har sin familj nära men minfamilj bor i en annan stad så vi kommer inte ha så mycket adventsfirande.
så därför la jag en pysseldag då..
men men jag har köpt lite pyssel som jag ska göra.
jag är med therese :) hos dig eller mig?