Prematurbarn tråd 3.
Ja då har jag öppnat våran tråd för 3:e gången.
Kul att vi har kunnat hålla ihop så här länge & längre ska det bli.
Ja då har jag öppnat våran tråd för 3:e gången.
Kul att vi har kunnat hålla ihop så här länge & längre ska det bli.
jaha.. nu har vi varit på bup. som sa såhär....
Eftersom 5mm är den metod han svarat på så ska vi köra den, men avakta tills hostan är bättre, nästa gång han är sjuk så ska vi försöka använda oss av 5mm fast inte lika "hårt" alltså, inte låta han skrika till sömns men endå vara hårda med att ligga i sin säng hela natten, inte ta upp honom osv... Jag sa att jag fått höra att anknytningen kunde bli störd av 5mm det tyckte hon att jag inte skulle lyssna på för barn med sömnproblem, som min son har mår sämre av att inte kunna sova än att man kör 5mm, barnpsykologen tyckte att vi var bra på att lyssna till hans signaler och att vi gjort allt vi kunnat, hon tyckte även att vi var bra på att komunicera med varandra och inte bli osams över småsaker utan att vi förstog vikten av att prata med varandra om den situation vi har. kändes bra att höra att det inte är vi som gjort fel utan att det är såhär han är som person, och att vi ska göra allt för att inte hamna i samma situation igen. hon sa att detta problem var vanligare än många tror eftersom det ofta är "pinsamt" att prata om det... kändes bra att prata med henne och vi ska träffas om en månad igen för att stämma av. hon tyckte att han verkade vara en glad och busig liten kille, men som såg trött och lite sliten ut.. men det vet vi ju redan :) så nu ska jag natta liten..
Fy fan vad jag hatar försäkringskassan!!!!! GAAAAAAAAAAH!!
Det ringde en så jäkla otrevlig gubbe nyss o sa att det underlaget för min sjukskrivning som dom har fått in inte är tillräckligt för att den ska godkännas! Det står för lite om varför jag inte kan jobba!!! Jag har ett hb på 85, klarar knappt av att gå till o från dagis utan att bli trött och anfådd, jag vill helst sova hela tiden, har ingen ork alls o så tycker dom att jag ska jobba som SERVITRIS, vilket inte direkt är det lugnaste jobbet som finns...
Så om jag inte kompletterar det dom behöver så får jag inga pengar!
Och vad är det för jävla läkare dom har?? Han ansåg att det inte var någe fel med mina värden o han såg inte varför jag inte kunde jobba.... Vafan! Jag har 85 i hb och man ska ligga på helst över 120....
Blir så jävla matt!!!!! ![]()
Nicci kan du inte be din läkare kontakta deras läkare?
Här hemma börjar vi bli bättre äntligen. Filip åt hela sin frukost idag & igår åt han så gott som all middag. Han har inte ätit speciellt mycket sen i lördags kväll.
Men nu äter han och vill leka hela tiden så det verkar som det håller på att gå över.
Själv har jag lite ont i öronen o hör ganska dåligt men jag försöker att inte tänka på det.
Så länge jag inte har eko i öronen så är det ingen allvarlig öroninflammation.. ![]()
Det är helt otroligt!
Vi har vunnit över våran hyresvärd!!!!!
Vi har ett rum som ska bli Emilias som är i uruselt skick och våran hyresvärd ansåg att det inte var någe fel på det! Så vi kontaktade hyresgästföreningen och vi fick rätt!!! Hyresvärden fegade ur och går med på att göra rummet för att slippa att det går upp i hyresnämden!!!!!!!!
Vi är såååååå glada!!!!!!