Inlägg från: Bellahhh |Visa alla inlägg
  • Bellahhh

Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3

wellah skrev 2007-12-19 18:43:01 följande:
    Disan: vad betalade du för fettsugning av dina ridbyxlår? jag skulle nog bli snyggast med lårplastik... men det är ju så j-la stort ingrepp... armplastik har jag också funderat på men det ska också ha stora komplikationsrisker så.... jag försöker köra styrke och minska underhudsfettet och be till hudelastisitetsguden *skratt* finns det ngn mirakelkräm som funkar och stramar upp hud?
    Mohahhaa let me know om du hittar nån kräm a.s.a.p!

Fan jag blir sjuk i huvvet i den här tråden ibland, man vill ju operera allt ;)

Hade jag fått allt gratis hade jag : Gjort brösten lite större och högprofil i stället (igen), fettsugit armar,lår och mage, ögonlocksplastik, nästippsplastik..Än så länge hahaha, nää fan va hemskt jag är ;P
    Min familj är finast
  • Bellahhh
    Disan skrev 2007-12-19 20:05:04 följande:
    wellah: Hahaha!! Snacka om humor på hög nivå!! Ja, men man ser ju inte rumpan så där jätteofta, men ibland råkar jag gå förbi vår jättespegel i hallen och så vänder jag mig om och ser den... Hu!! Tänk att man är skapt så här!!Så har vi min storasyster: Hon fick en bra längd, smal kropp (okej, ingen midja, det är ju lite synd) och absolut ingen hängrumpa efter två grav!!! Men å andra sidan är hon full med bristningar över mage och lår samt en del överbliven hud på magen. Men ändå! Hon är alltid snygg!! Är det bara jag som är avis på syskon/kompis eller dyl? Jag kan bli riktigt bitter när jag tänker på henne ibland!! Hahaha!!
    Jaaa fan jag glömde min hängröv ;( hahahaha
    Min familj är finast
  • Bellahhh

Men allvarligt vad kostar ett rumplyft mohahha ? Men gör man det måste man ju ha perfekta lår också känns det som..Kanske inte är någon idé då haha

Min familj är finast
  • Bellahhh
    Hilla skrev 2007-12-19 20:33:12 följande:
    bellahhh, gott betyg ju Har du mylava?
    Ja men jag får fan inte igång mina bilder ;(
    Min familj är finast
  • Bellahhh
    carro 81 skrev 2007-12-19 21:03:20 följande:
    Länge sedan man skrev här i tråden. Mycket nytt folk ser jag och massor av aktivitet som vanligt. Tänkte höra om någon vet vad det finns för alternativ för att ta bort bristningar och vad det kostar ungefär? Har lite grann på höfterna sedan graviditeten jag vill bli av med. Har ju på magen också men inte så farligt och förhoppningsvis kan det fixas om man gör en liten bukoperation så småningom. Ska kolla med Gunnar om det när jag är på återbesöket sedan vad han tycker.
    Jag snackade me honom om det, det var ett mkt stort ingrepp så han tyckte inte jag skulle göra det, har ganska lite på magen.
    Min familj är finast
  • Bellahhh
    Disan skrev 2007-12-19 22:28:45 följande:
    Teide: GRATTIS till att du är så nöjd! Tänk om vi alla får uppleva en sådan dag!! Jättekul för dig!!! Carro81: LPG tar inte bort bristningar, det stramar upp huden och tarbort celluliter, ja, men tar tyvärr inte bort de fula små ränderna... *suck* Men jag kan rekommendera det ändå! Det är en suverän metodoch det är sååå skönt! Djup bindvävsmassage kallas det även. Jag gjorde en omgång förut och fick smalare ben och huden blev mjuk som en barnrumpas!! Inte en enda cellulit hade jag heller Fungerar över hela kroppen.
    OMG! vad kostar? Var finns ?? hihi har hört talas om det men inte att det funkade såpass!
    Min familj är finast
  • Bellahhh
    Noning skrev 2007-12-21 12:48:53 följande:
    Nejnej tog inte bort 1 kg skinn, de va fett hehe :PJag hade fett på höfterna som jag inte kunnat träna bort.. vart fettsugen där när jag gjorde min mini bukplastik.Jag lovar er, det såg värre ut i verkligheten än på dom bilderna jag har här.. tex när jag satt ner så hängde magen jätte mkt, elle rom jag låg på sidan så hängde magen över på sidan, osv.Men jag förstår faktiskt inte heller varför jag fick igenom en operation, men jag är väldigt glad över det iaf, & jag är faktiskt oxå en skattebetalare så de är inte så att jag bara tar & tar.. :P jag hade tur helt enkelt..!
    Men skit samma, va gör det andra att du har fått din op ? Jag är avundsjuk som fan önskar jag hade sånt tur din fissssss ;) Hihihi! Go jul !
    Min familj är finast
  • Bellahhh
    wellah skrev 2007-12-21 11:57:15 följande:
    teide: hehe snäll pappa, vill han adoptera en till dotter? heheheheheNoning: Jag måste hålla med Teide lite, jag tror du var grymt snygg och söt i allas ögon innan båda dina op:ar, bara i dina ögon du inte såg bra ut ... det är sorgligt att se när ngn inte tycker om sig själv. Hoppas du tycker om dig själv mer nu
    Jag är med sån spelar ingen roll om jag gör hundra op:s jag kommer ändå aldrig bli nöjd, men jag vet ju om det liksom. Lite sorgligt och patetiskt men så är det. Tror de flesta i den här tråden är såna personer, eller ? Vi har ju höga krav på oss själva.
    Min familj är finast
  • Bellahhh
    Teide skrev 2007-12-21 14:18:26 följande:
    Jag är då inte sådan... jag opererade mig enbart för att jag hade sådana problem med hängmage (och då snackar vi en riktig hängmage och inte att det vällde över 1 cm när man sitter n är och dragit på sig skitighta jeans) och hängbröst. Alltså fysiska problem till största del men självklart satte det ju sig på psyket också, man vågade inte visa sig i annat än tält eftersom inget satt bra osv....Tycker det är sorgligt om man har så snedvriden kroppsuppfattning att man opererar sig i oändlighet men ändå inte blir nöjd....
    Okej, jag har bara gjort en op, brösten har alltid haft jättesmå och sedan gick jag ner 22 kilo efter grav och jag gick bara upp ca 10 kg, så de var inte snygga precis, sedan har jag en bröstkorg/bröstben som inte är som alla andras som gör att jag aldrig kan få till en snygg klyfta hur mkt jag än lägger in, så jag hade säkert fått en op av landstinget om jag hade frågat.. Men jag orkade inte tjata mig till det, så min op är liksom inte obefogad på något sätt. Men jag har lätt för att hitta fel på mig själv och även på andra (skäms). När det ena är "fixat" så skulle jag nog leta/hitta nästa fel, det var mer så jag menade det blev nog lite överdrivet i det första inlägget, jag är inget psyko liksom ;) Det är så jag tror jag skulle göra.. Bara lite föör ytlig ( Och kanske lite svårt för att se mig själv som "snygg" ;)
    Min familj är finast
  • Bellahhh
    Disan skrev 2007-12-21 18:55:33 följande:
    Bellahhh: Hahaha, det är alltså inte bara jag som utan att vilja det, märker fel på andra..?? Det är jättejobbigt!! Men jag tror att det blir så bara för att jag är såååå enormt självkritisk, man ser ju minsta skavank..!
    Jupp !!! Skittrist verkligen, man tänker ju som en barnunge "men gud titta på den där" men som du säger dömmer man sig själv lika hårt om inte hårdare.
    Jo min bröstkorg buktar utåt typ, skitfult, vill helst inte säga det "högt" för då lägger folk märke till det hahaha ;P
    Min familj är finast
Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3