Inlägg från: Bellahhh |Visa alla inlägg
  • Bellahhh

Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3

Grattis giiiiiiiirl!

Pellegrino skrev 2007-11-17 17:54:44 följande:
    Hej på er!Nu är jag hemma igen. Har ont som attan men allt har gått bra. Är inlindad men det jag ser ser bra ut. Har inte spytt eller mått illa. Skriver mer när jag är lite piggare.
  • Bellahhh

det har gått 15 dagar för mig idag har bara lyft honom lite en riktigt ett par ggr, det måste ju vara jobbigare för bröstmusklerna än att köra vagn? Har kört vagn typ 3 ggr tror jag men aldrig lyft i och ur honom själv, tror ni jag kan göra det på måndag ?

pontiac skrev 2007-11-17 19:27:47 följande:
    jag lyfte min 14-månaders "stora" kille efter 5 dagar, visst det kändes men... jag frågade han om det oxå, och han sa att man skulle undvika det så mycket det går i ca 1 vecka till åtminstonne, alltså nu på måndag då....
  • Bellahhh

Jaja vi op:ades på samma dag va ?

Bellahhh skrev 2007-11-17 20:31:01 följande:
    det har gått 15 dagar för mig idag har bara lyft honom lite en riktigt ett par ggr, det måste ju vara jobbigare för bröstmusklerna än att köra vagn? Har kört vagn typ 3 ggr tror jag men aldrig lyft i och ur honom själv, tror ni jag kan göra det på måndag ?
  • Bellahhh

Har lagt ut två bilder på mylava nu, hur väljer man vem som får se och inte ?

• Bellahhh

okej =)

mandala skrev 2007-11-17 20:44:06 följande:
    Om du bara klickar på själva mappen så väljer du redigera, kryssar för läsbar för alla om alla ska se, ska den vara låst så ska inget vara ifyllt. Sen själva bilderna ska vara läsbara för alla. Så ska du sen lägga till folk så klickar du på mappen med bilder, redigerar, och skriver i medlemmen i rutan längst till höger, trycker enter och sen spara.
  • Bellahhh

Nu har det gått 18 dagar sedsan op, kan jag lyfta min 15-månaders son nu ? Och köra honom i kärran ??? Är ju helt ensam nu =(

• Bellahhh

jag med

Viffy skrev 2007-11-20 11:51:21 följande:
    Hur var det förresten med det här att känna kanten av inläggen under brösten? Jag gör det och det oroar mej
  • Bellahhh

Jag har en urban jungle, man behöver knappt röra den? De typ ingenting.
    Jag känner mina undertill.

pontiac skrev 2007-11-20 13:05:50 följande:
  • Bellahhh

Gärna haha men jag fattar ju inte hur man gör ;(

pontiac skrev 2007-11-20 19:32:44 följande:
    bellahhh får jag se dina bilder på mylava???
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Jonathan & Alexander ♥¸.?°´¯) ♥
  • Bellahhh

Gärna haha men jag fattar ju inte hur man gör ;(

pontiac skrev 2007-11-20 19:32:44 följande:
    bellahhh får jag se dina bilder på mylava???
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Jonathan & Alexander ♥¸.?°´¯) ♥
Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3