Inlägg från: Bellahhh |Visa alla inlägg
  • Bellahhh

Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3

Viffy skrev 2007-12-21 19:16:31 följande:
    Det där med magen! Jag är smal eller ja inte tjock iallafall (57-58kg till mina 168cm) men min mage är inte helt fast och när jag sitter ner så hänger det över och jag ser ju supertjock ut men står jag sen upp så ser jag smal ut, man ser inget häng eller så. Men jag satsar på att träna magen med sit-ups. Vet inte om det fungerar men det är ju ändå en början. Vad tror ni?
    Det tror jag funkar kanon, jag minns inte när jag tränade sist, ska försöka mig på det så fort vi fått ordning på flytten (Flyttar den 15 jan).. Och mina ärr har ju fortf. inte läkts 100% såå det är nog inte jättebra att börja träna.
    Min familj är finast
  • Bellahhh
    kidsrock skrev 2007-12-21 19:38:28 följande:
    Träning är ju det absolut bästa! Du har ju en normalvikt till din längd, så det du tycker inte är helt fast kan superenkelt förvandlas till muskler och du står kvar på ungefär samma vikt. Man ser snabbt resultat i början när man tränar. Själv har jag lite fullt upp för tillfället, plus oläkta ärr precis som Bellahhh, men så fort jag får, så börjar jag med situpsen. Det bästa är ju egentligen inte att man får snygg kropp utan att man får så mycket extra energi.tänk om man hade kunnat träna till sig stora bröst också, då hade jag vart några tusen rikare
    Men hahha enligt min svärmor kan man ju gå från A till C-kupa genom träning *MOHAHAHHA*
    Min familj är finast
  • Bellahhh
    Viffy skrev 2007-12-21 19:35:04 följande:
    Mina har läkt superfint men jag har ju mina i armhålan.
    Jag fick tydligen en allergisk reaktion när stygnen lossnade TYPISKT MIG ;p
    Min familj är finast
  • Bellahhh
    kidsrock skrev 2007-12-21 19:47:30 följande:
    Schysst!!! Antar att din svärmor har C....??!! Hon kanske kan lära ut lite tips här i tråden så slipper vi punga ut med våra surt förvärvade pengar.......... fast stackars alla plastikkirurger...... :-/ dom skulle ju gå i kk.............
    Ja eller hur !! ;P Jag sa att jag har ju simmat i en del år i mitt liv men det har då inte hjälp mig, men det var tydligen fel sorts muskler man fick då.
    Jag vet att man får långa muskler när man simmar men även om man kör bröstpump så tror jag knappast man får c-kupa ;) Däremot har jag sett att hon har gått upp en del i vikt (Hon är väldigt liten egentligen) men hon har den kroppstypen där allt fett lägger sig på mage och bröst inget på lår å rumpa som på en själv =D Kan ju vara det...haha
    Min familj är finast
  • Bellahhh
    kidsrock skrev 2007-12-21 19:59:31 följande:
    Ha, ha! Hon har nog gått upp då Jag har kört en del bodypump med mycket bröst träning men inte hjälper det ett skit, då såg man att mina stackars bröstvårtor satt typ "på" bröstmuskeln istället och det lilla vanliga bröstet som fanns kvar utplånades, visst blev musklerna större, men hur sexigt va det???....neeee jag är bra mycket nöjdare med mina sillisar, shit fattar inte att det kan göra sån skillnad!!! jag tycker att jag ser mkt smalare ut tex....jag hoppas bara att dom inte krymper för jag är nöjd med hur dom ser ut nu.......men en fråga? på måndag blir mina 2 veckor, våger jag gå utan stödbhn på juldagen (ska ut på fest)kirurgen rekommenderade 8 veckor med den.....hur skulle NI ha gjort?
    Jag har gått utan hur länge som helst pga ärren, och vissa kliniker säger att man ska gå a naturell de första veckorna så det är nog helt ok!!

Ja armarna ser smala ut iaf! hihihi =D
    Min familj är finast
  • Bellahhh
    kidsrock skrev 2007-12-21 20:08:45 följande:
    En sak till...........Jag opererade mig ju i oslo, så jag har ingen lust att åka tillbaka dit för återbesöket man ska göra inom 2-3 veckor. Frågan är: om jag känner att allt är ok och ser bra ut (har haft en SSK kollat) behöver jag verkligen gå på ett återbesök? och stygnen går bort av sig själva....vad tror ni? har era återbesök varit givande??? För ska jag gå på ett ÅB i närheten måste jag ju betala ca 500kr......
    Jag gick inte på nåt återbesök Gunnar ringde mig och instruerade hur jag skulle ta bort tejpen du kan även gå till närmsta vårdcentral å få hjälp ;)
    Min familj är finast
  • Bellahhh
    Disan skrev 2007-12-21 20:27:51 följande:
    Kidsrock: Jag var på party ungefär en vecka efter min op och var utan BH hela kvällen. Det gick galant! Men jag var dock lite öm dagen efter... Men det var ingen fara Viffy: Sit-ups är jättebra, brukade själv hålla magen i trim med sådana. Har alltid haft en jättefin mage, faktiskt, smal med en väldigt markerande midja. Men nu... *suck* Jag har ingen överbliven hud efter grav, heller inga bristningar, men musklerna vägrar att återställa sig! De är helt mjuka!! Saken är den att jag är reumatiker och just nu är jag sämre än vad jag brukar vara, har därför inte kunnat göra sit-ups sedan innan jag var gravid... Jag har nu fått låna en Ab-Tronic av min sambos syster: En sådan där från TV-shop som ger småstötar till musklerna. Den är jätteskum, har man på riktigt hög nivå känns det som värkar!!!! Men... Kanske ger den resultat, körde med den igår, men känner ingenting idag. Skall fortsätta, lite högre tempo kanske, så får vi se om  jag blir fiiiin igen!
    Usch den där Ab-tronic kunde lika gärna heta shock-tronic, fick ju fan stötar av den ! *AJ*
    Min familj är finast
  • Bellahhh
    1985 skrev 2007-12-23 20:27:20 följande:
    BellahhhBrunett, helt klart
    ah blir nog det!
    Min familj är finast
  • Bellahhh
    RedTopaz skrev 2007-12-23 20:40:40 följande:
    Bellahhh: Jag tycker att ljusbrun eller någon annan färg där mitt emellan nog skulle passa dig kanonbra. Men du är fin i vilket som =)GOD JUL Allihop!!! =) =)
    Tack gumman ! GOD JUL!
    Min familj är finast
Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3