Inlägg från: Bellahhh |Visa alla inlägg
  • Bellahhh

Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3

Japp !

Lyckligast i världen skrev 2007-11-22 14:50:54 följande:

Tror inte jag heller kan...? Jag e nog oxå lite efter då....haha....Jag kanske kan försöka lägga till dig på mylava och så kanske du kan se om du kan se mina bilder???
  • Bellahhh

fick hon med hem då??

Lyckligast i världen skrev 2007-11-22 14:52:25 följande:

Jag har gjort på samma som Hella... Östersjökliniken på Öland.Jag tyckte det var kanon... väl omhändertagen och så.... och sen väääldigt nära hem. Bor bara 30 min från kliniken...smidigt.
  • Bellahhh
    Viffy skrev 2007-11-22 14:54:27 följande:
    Ingen som vet vad det kan vara det här med ena bröstet som känns konstigt när jag hostar?
    [/citat]
    Nope bara att jag har samma men det har blivit bättre nu det sista, kan vara implantatet som sitter löst.. eller så är det bara en muskel.
    Pellegrino skrev 2007-11-22 14:54:29 följande:
    [citat]
    Nu har jag pratat med Camilla, Gunnars fru ang min smärta i högra bröstet och promenaden. Det hon sa var att det är ingen fara att gå, det händer ingenting även om det gör ont. Dock så kanske man vill vänta för sin egen skull. I övrigt tyckte hon att allt lät normalt och vi kom överens om att jag ska plocka bort mitt bandage på lördag. Frågade också varför dom satte dit det och varför det satt så hårt. Enligt henne så sätter dom dit det för att hålla implantaten på plats tills dess att kroppen själv har skapat en egen liten kapsel (dock inte en sådan som gör ont) till dem, och den processen tar ca 1 vecka.Sen var jag ute en sväng och provgick idag också för att se om det var bättre och det var det helt klart! Gick ca 3 gånger längre idag och hade inte alls ont på samma sätt idag. Visst började det små bränna lite i bröstvårtan mot slutet men inte alls som igår. Så nu har jag lugnat ner mig och det känns mycket bättre!
    va skönt!
  • Bellahhh

Nej men nu har du kryssat i redigerbar för alla, och jag ser deras namn och kan ändra dina bilder så ta bort alla från den första rutan

Lyckligast i världen skrev 2007-11-22 14:54:38 följande:

Kan du se mina bilder nu???
  • Bellahhh

Jag skriver in folks namn men det syns inte i rutan se, det bara försvinner jag fattar noll, på din såg man ju iaf. att du hade lagt till namn!

Lyckligast i världen skrev 2007-11-22 15:02:58 följande:

Nu har jag tagit bort det du sa... Men kan du inte se bilderna?? Vad gör jag för fel?
  • Bellahhh

In min ruta hamnar inga namn (sista punkten)

Pellegrino skrev 2007-11-22 15:06:58 följande:
    Tänkte att jag kan hjälpa er som inte fattar hur man gör med bilderna på mylava sidan... 1. Se till att du är i din egen "area" Och klicka på "Filer & bilder"2. Klicka på skapa mapp3. Döp den till vad du vill och klicka ur "Läsbar för alla"4. Klicka på skapa mapp.5. I mapplistan till vänster, klicka på mappen du skapat. (du ser att den är markerad genom att mappen är liksom lite "öppnad")6. Klicka på ladda upp fil7. Låt "Läsbar för alla" vara iklickad, Bläddra fram filen och döp den till vad du vill.8. KLicka på "Ladda upp", kan ta en liten stund.9. Upprepa punkt 6-8 för alla bilder10. Klicka sedan på "Redigera rättigheter"11. Under rutan längst till höger skriv in användarnamnet på personen som skall få se era bilder och tryck på enter. Då kommer namnet upp i vita rutan ovanför. Upprepa för alla personer som skall få se.12. Klicka på "Spara"KLART!
  • Bellahhh

japp!

Pellegrino skrev 2007-11-22 15:10:44 följande:
    Trycker du på enter på tangentbordet efter att du skrivit in namnet?
  • Bellahhh

ja jag får väl gö dt

Pellegrino skrev 2007-11-22 15:41:19 följande:
    Bellahhh, om jag var du skulle jag testa att börja om från början med att skapa en ny mapp... Kanske blivit något knas på din andra.
  • Bellahhh

min tejp har inte ens trillat av ännu.men nu sitter de halvlöst nästa gång jag duschar får jag nog tejpa om, har sån där vanlig ljusbrun tejprulle jag hitta hos mormor hahaha

mandala skrev 2007-11-23 21:55:36 följande:
    Jag har med problem med tejpen. Speciellt på mitt högra bröst. Gick förra helgen utan tejp för de var så röda ärren. Sen på med ny på sön o jag tyckte hela höger gör ont. Vet inte om det har med tejpen att göra men hela veckan har jag varit öm i det högra bröstet. Typiskt nu när jag har börjat jobba. Så tungt, känns verkligen när jag lyfter. Då också mest i det högra, som varit mitt bra bröst hela tiden.Nu idag har jag tagit av tejpen igen. Vet inte hur jag ska göra. Men mitt högra får vara utan tejp ett tag nu. Får se om jag sätter på ny på vänster. mitt högra ärr har blivit rött o börjat stå ut med denna v. Synd för på höger har de varit som finast innan.Får kanske smörja lite, har smörjt med helosan nån gång. Men märker ifs ingen skilland så jag vet inte om den e bra.Men lägger du kompress i mellan ärr o bh? Det gör jag. Visst det kan klia lite där tejpen sitter men den sätter jag inte där ärr finns. I morgon ska jag ut o kommer gå i vanlig bh men ha kompress mellan. Iaf i understa snitten.
  • Bellahhh

är det så noga med vilken tejp man tejpar? Det är väl bara för att skydda ärren? Jag har en vanlig hudfärgad tejp jag hittade hos mormor men bara en remsa de andra har inte trillat av ännu, antar att den fungerar då jag inte känner av den alls och den sitter bra? Eller kan det vara "farligt" med fel tejp ?? Hajjar inte ;)

Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3