Inlägg från: Bellahhh |Visa alla inlägg
  • Bellahhh

Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3

Gärna haha men jag fattar ju inte hur man gör ;(

pontiac skrev 2007-11-20 19:32:44 följande:
    bellahhh får jag se dina bilder på mylava???
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Jonathan & Alexander ♥¸.?°´¯) ♥
  • Bellahhh

Ajjj låter inte mysigt!

Disan skrev 2007-11-20 21:17:16 följande:
    Ehhh, jag har redan opererat mina bröst. Var sex år sedan. Lade in saltlösning och var supernöjd! För ungefär en och en halv månad sedan så sprack den ena, så nu måste jag operera om mig!!!  Känner att jag skulle kunna behöva lite stöd under tiden tills det är dags och så... Vill ju egentligen inte göra en till op i "onödan" (ungefär som att det var nödvändigt första gången!! HAhaha!)
  • Bellahhh

Till alla som vill se mina bilder på mylava, jag fattar inte hur man gör så...;)

• Bellahhh

så har jag med!

Viffy skrev 2007-11-22 12:20:17 följande:
    Jag har hosta och har haft sen innan op, men iallafall, nu när jag hostar så känns det konstigt i ena bröstet ibland. Det gör inte ont, men det är som att nåt spänns eller rör sig. Svårt att förklara! Vad kan det vara tror ni?
  • Bellahhh

har du fått det innan op ? Ring din läkare och fråga.

Lyckligast i världen skrev 2007-11-22 14:28:27 följande:

Frågar igen...Jag fick inte antibiotika efter op...(op igår 21 nov)Måste man ha det? Vad ska jag göra????Snälla ge mig svar...synpunkter....
  • Bellahhh

Jag är tyvärr efterbliven för jag lyckas inte få fram bilderna ;(

Lyckligast i världen skrev 2007-11-22 14:40:19 följande:

Bellahhh...Får man lov att kika på dina bilder på mylava???Har skrivit i din gästbok där... Jag heter förväntansfull där...
  • Bellahhh

Nja vissa har fått det innan vet inte vad de menar, jag fick med mig hem. Men jag tror inte de var så starka, om allt känns bra behöver du nog itne oroa dig för det.
    Men ring ifall.
    Vart har du op:at dig ? Ingen annan som gjort där här ?

Lyckligast i världen skrev 2007-11-22 14:39:09 följande:

Menar du i samband med narkos/op då eller???Jag får nog ringa lite tror jag...allt för att stilla min oro.... =)
  • Bellahhh

Det är många som får det.

Lyckligast i världen skrev 2007-11-22 14:49:34 följande:

Ringde kliniken...Fick tydligen antibiotika i samband med op...
  • Bellahhh

mitt plus har ju gått ut =(

Viffy skrev 2007-11-22 14:51:36 följande:
    Bellahhh: Lägg in här på FL och gör så att bara vissa får se
Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3