Inlägg från: Bellahhh |Visa alla inlägg
  • Bellahhh

Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3

hur längesen var det du gjorde ? Jag fick för mig att jag höll på att få det med, mina är ändå bara en månad...Men Gunnar sa att det skulle gå bort.

socute skrev 2007-11-29 11:01:22 följande:
    dubbelboubble typ dubbelbröst..
  • Bellahhh

varför blir det så tro, har du inte sett det innan ?

socute skrev 2007-11-29 12:30:53 följande:
    mina är 3 månader å 1 vecka..
  • Bellahhh

Så mkt har inte jag och det är på det ena som det är lite liknande det där men jag hade ju myggbett innan så jag fattar inte hur... I vilket fall som helst skickade jag ju bilder till min kirurg å han hävdade att det skulle försvinna...

1985 skrev 2007-11-29 12:45:10 följande:
    BellahhhImplantatet hålls ju fast med hjälp av muskeln och om man hade en del bröstvävnad innan så kan ju det bli hängades under själva implantet om du fattar?Här har du en bra bild på detwww.justbreastimplants.com/gallery/double_bub...
  • Bellahhh

nope inte på det

1985 skrev 2007-11-29 12:52:01 följande:
    BellahhhJa, det låter konstigt tycker jag. Har du några bilder att visa?
  • Bellahhh

Shit va billigt! Kanske med ska göra det i framtiden.. hehe

socute skrev 2007-11-30 16:49:20 följande:
    hej igen tjejejr! jag har pratat med min kirurg å jag får flytta fram implantatet till framför muskeln helt gratis.. men jag ska även lägga in större implantat å dår får jag betala endast 8000 kr .. jättebra pris!!
  • Bellahhh

Jag betala min själv, rakt av ;D

Teide skrev 2007-12-01 11:18:49 följande:
    Jag har tur som har en snäll pappa som sponsrar min operation :)
  • Bellahhh

Hahahah ;) gött, önskar att min snålsambo kunde hjälpt mej ;)

1 och 1 är 3 skrev 2007-12-01 11:30:23 följande:

Sambon sponsrade min högra tutte, vänstra betalade jag själv
  • Bellahhh

Jag fattar vad nu menar, min kille var inte sån heller, han tyckte mina var fina som de var, men jag har alltid haft jättesmå och jag har mkt rumpa så jag ville ha lite jämnvikt, omgivningen som tidigare sa "herregud ska du ha såå stora" "gud va löjligt du har ju kille å barn" osv. säger nu att "de var ju lagoma va fina dom är" Så det var ju skönt.. Sen har jag gått ner 22 kg sen grav och jag gick bara upp 11 så I understand you...

1 och 1 är 3 skrev 2007-12-01 11:40:35 följande:

efter min viktminskning ville jag inte duscha om han va i badrummet, ha sex m lampan släkt.. helst m linne på.. ja, you name it! så han fattade att jag mådde dåligt och gjorde de för min skull. inte för någon annat. mna bröst e mindre idag än innan viktnergång så de e inte så många i omgivningen som reagerat
  • Bellahhh

Kan man gå ut en kväll utan bh ?? Eller börjar de hänga då ? Hahaha jag har fått direktiv om sportbh dagtid i 2 mån..

• Bellahhh

Är det säkert ? Hihihi

1 och 1 är 3 skrev 2007-12-01 13:59:13 följande:

inga bekymmer tjejen!
Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3