• Felicia6

~*~*~ Skellefteå!~*~*~

Nu är vi inne på nummer 11 av Skellefteåtrådarna!

Välkommen alla nya och gamla till Skelleftetråden.
    Här samlas vi och pratar vidare om allt mellan himmel o jord.

Alla som bor i skeå, har bott i skeå, vill bo i skeå eller på nåt annat sätt gillar/ogillar skeå finns här inne och en del har barn, en del är gravida, en del försöker få barn och en del vill inte ens ha barn. Alla är välkomna!

Presentation av oss i Skeå-tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Fyll gärna på med information om er så vi andra kan lära känna er

Många brukar åka till Knuten och undrar då oxå om öppettider osv.
    Dom hittar ni här:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php

Välkommen in och hoppas ni ska trivas
  • Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~
  • maritmedm

Nu är Mirjam sjuk igen Hon vaknade i natt och grät "mamma jag har tappat min vanliga röst, den har försvunnit ner i magen" Så hon blir hemma idag med, måste dock fixa en barnvakt då jag o sambon ska upp på lassa.

• hally

Ja här är vi hemma sjuka fortfarande Har vart hemma en vecka nu och det känns inte ens bättre, snuva och hosta och ont i kroppen. Hemskt virus det här. Barnen börjar vara hyffsat less på det lilla vi har med oss här i lgh.
    Och sol är det ute, måste nästan ut fastän vi är sjuka!

• Prinsessan Malin

Burträskbo omkom i skoterolycka.

En 35-årig man förolyckades under i skoterfärd under lördags eftermiddag. Mannen var hemma hörande i Burträsk

Det var på skoterleden mellan Burträsk och Ljusvattnet olyckan inträffade, då mannen kört omkull och fallit av skotern.
    Han åkte ensam på skotern men hade sällskap av en annan skoteråkare, sin fästmö, enligt polisen. Mannen avled på sjukhuset i Skellefteå.
    Larmet om olyckan inkom till SOS Alarm klockan 15.00.

Utklippt från vk.se

Jag vet vem killen/mannen var. Jag känner även hans så kallade fästmö, mycket väl. (inte så konstigt eftersom vi har samma efternamn....)

Pissypopi: Hur kan du veta att huvudet sprack??

(¯`°?.¸ ♥ Jag älskar er Patrik, William och Celina ♥ ¸.?°´¯)
  • kobra

prinsessan malin, men vem är det? är lika gammal som ha som dog och har gått i burträsk själv så jag undrar vekligen vem det är..så tragiskt

• Prinsessan Malin

kobra: Jag tror inte att han bodde i Burträsk under skoltiden, och sen vill jag inte nämna några namn, det känns ju inte så bra att hänga ut någon

• Prinsessan Malin

Pissypopi: Okej, då vet jag

• hally

Va hemskt!
    Inte lätt att övertyga föräldrarna nu att det inte är farligt att köra skoter, det händer ju olycka på olycka =/

Vad har ni för soffor? Vi ska köpa en ny soffa och jag har problem att hitta en som är både snygg och skön. Tips?

• Prinsessan Malin

hally: Jag tycker att Ikeas Ektorp soffor är jättefina och jag tror att dom är rätt sköna oxå

• hally

Aha det är dom omklädningsbara va? Eller det kanske alla ikeas soffor är...
    Skulle vilja ha i skinn iallafall och slät...men det verkar som att man måste välja mellan oskön/snygg eller skön/bullig soffa?

Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~