• Felicia6

~*~*~ Skellefteå!~*~*~

Nu är vi inne på nummer 11 av Skellefteåtrådarna!

Välkommen alla nya och gamla till Skelleftetråden.
    Här samlas vi och pratar vidare om allt mellan himmel o jord.

Alla som bor i skeå, har bott i skeå, vill bo i skeå eller på nåt annat sätt gillar/ogillar skeå finns här inne och en del har barn, en del är gravida, en del försöker få barn och en del vill inte ens ha barn. Alla är välkomna!

Presentation av oss i Skeå-tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Fyll gärna på med information om er så vi andra kan lära känna er

Många brukar åka till Knuten och undrar då oxå om öppettider osv.
    Dom hittar ni här:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php

Välkommen in och hoppas ni ska trivas
  • Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~
  • Pumpkin

Om du vill ha i skinn så rekommenderar jag IKEAs Kramfors - världens skönaste OCH snyggaste soffa!

hally skrev 2008-02-11 15:11:09 följande:
    Aha det är dom omklädningsbara va? Eller det kanske alla ikeas soffor är...Skulle vilja ha i skinn iallafall och slät...men det verkar som att man måste välja mellan oskön/snygg eller skön/bullig soffa?
  • kobra

vi ska ochså köpa ny soffa sen, och det verkar ju bli svårt när man vill ha en snygg och skön skinn..
    kramfors såg inte skön ut men kanske är det

• Pumpkin

Den ser ganska hård ut men jag tycker den är störtskön (och jag är ganska kinkig ). Skulle vilja ha en själv, men med två busfrön till katter och en negativ sambo så får jag nog klara mig utan

• hally

Pumpkin skrev 2008-02-11 15:21:19 följande:

Om du vill ha i skinn så rekommenderar jag IKEAs Kramfors - världens skönaste OCH snyggaste soffa!
    Jaha så den är skön? Tack för tipset!
    Har vart på Ersmarks möbler och tittat, vi bor ju alldeles granne med dem nu
    Hittade en såååå skön och snygg soffa som jag vill ha, men den var ju inte så billig...å andra sidan är det den första soffan vi köper öht och planerar att ha den (dem) ett bra tag. Måste höra sambons reaktion på priset

Felicia6: Varför måste du äta pulver-diet? Min kompis fick äta som vanligt fram till op, är det olika på olika op-platser eller?
  • Pumpkin

hally: Ja, jag diggar den i alla fall

Ersmarks Möbler har ju mycket fint, så där kan jag tänka mig att du hittat något En soffa är värd att lägga ner lite pengar på tycker jag, det är ju oftast inget man köper sådär jätteofta.

• Felicia6

Hally, dom flesta får "flyta" innan operation. Det är nästan bara lycksele där man inte behöver göra det. Men jag åberopade ju vårdgarantin och blev flyttad till gällivare och där måste man flyta Det är för att fettet kring levern ska minska så dom lättare kommer åt under operationen

Gbp-operation den 26e februari 2008
  • hally

Pumpkin: Precis. Vill du övertyga min sambo också?
    Det är en piquattro, jättefin, fast vi ska ha 2...hrm...2 3:or eller 2 2,5:or, skiljer inte så mycket i pris. 2,5 tycker jag är snyggare med bredare sittdynor men man rymms ju inte lika många...
    Vad tror ni? Rummet är 4,16 i kvadrat. 3-soffan är 2,18 och 2,5-soffan är 1,86. Vill ha 2 lika soffor =)

• emmapemma4

Tänkte höra om det finns någon pysselaffär här i Skellefteå?
    Jag söker scrapbookingsaker, vattenfärg och pärlor.

Kan

Karl 050823 och Nora 071228
Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~