• Felicia6

~*~*~ Skellefteå!~*~*~

Nu är vi inne på nummer 11 av Skellefteåtrådarna!

Välkommen alla nya och gamla till Skelleftetråden.
    Här samlas vi och pratar vidare om allt mellan himmel o jord.

Alla som bor i skeå, har bott i skeå, vill bo i skeå eller på nåt annat sätt gillar/ogillar skeå finns här inne och en del har barn, en del är gravida, en del försöker få barn och en del vill inte ens ha barn. Alla är välkomna!

Presentation av oss i Skeå-tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Fyll gärna på med information om er så vi andra kan lära känna er

Många brukar åka till Knuten och undrar då oxå om öppettider osv.
    Dom hittar ni här:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php

Välkommen in och hoppas ni ska trivas
  • Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~
  • maritmedm
    Lillhjärtat04 skrev 2008-02-07 09:56:18 följande:
    Va roligt! Nu har jag skickat ett meddelande till dig med adressen
    Danke!
  • maddeofreddes

Hej hej på er ! Hur är det med alla? Här hemma är vi(läs jag o Elise) förkylda och har varit hemma från dagis o jobbet hela veckan.. Jag håller på bli tokig.. ! Jag som just börjat på mitt nya jobb åsså blir man sjuk !! Ja ja.. ville bara skriva av mig lite !!
    Många snorkramar ! /Madde

• Lillhjärtat04
    Ugglans mor skrev 2008-02-07 20:32:46 följande:
    Lillhjärtat84: jag kommer då i alla fall.
    Perfekt
  • Peda

Håller med tidigare talare madigan, när man är gravid så har man licens på att få gnälla!! =) Väldigt skönt att få det ur sej.

Lillhjärtat: Japp.. jag kommer nog med 87,5% säkerhet
    Undra inte om du måste skicka mej adressen igen *lol* jag hittar alltid lite vilse innan jag kommer rätt.

• Peda

Kom igen brudar.. försök o komma på me and i partyt nu! Vore roligt att få träffa er IRL! =)

• maltazar

Peda: mig har du ju träffat redan :) och jag kan inte komma heller, tror jag jobbar då.

• Ugglans mor

Jag vill oxå ha licens på att klaga. Men nu ska jag klaga ändå. Jag är förkyld för tredje gången sen årsskiftet. Å jag känner att min kropp tar mycket stryk. Speciellt eftersom jag inte kan träna. Jag vill ju bara hålla mig frisk i typ en månad i alla fall.

• maritmedm

Bara två timmar kvar till helg!!!!!!!!!!!!! Ikväll kommer dessutom Mirjam hem så kommer bli en kanonbra kväll

Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~