Inlägg från: Ugglans mor |Visa alla inlägg
  • Ugglans mor

~*~*~ Skellefteå!~*~*~

hej hej allihop!
    Lite update om oss...

I morgon får vi vårt hus! Var på banken igår och gjorde de sista papperna klara. Och månadskostnaden blir LÄGRE än jag trodde trots att det är mycket högre lån än beräknat eftersom vi inte sålt lägenheten riktigt än.

Ang. lägenheten så har vi förhoppningsvis en säljare. Det är ett par som vill köpa den men som inte pratat med banken så nu håller vi tummarna för att det går bra för dem på banken!

• Ugglans mor

Bcsvensk:

Det beror ju som på. Vi flyttar alla grejer ur skåpar och förråd och så. Men möblerna får stå kvar till vi har skrivit papperna på lägenheten, vi vill inte visa en tom lägenhet

• Ugglans mor

bcsvensk: jo det står då att vi har ett dressingroom. Men inte för att jag ser nån skillnad motför den klädkammare som vi har idag.

Å nej vi har inga möbler att ta till huset. Vi ska ju köpa lite nya, men inte förrän lgh är såld. Men men det löser sig nog

• Ugglans mor

Peda: så fort vi bara sålt lägenheten så vi kan flytta våra möbler.

Så snälla NÅN säg att ni känner nån som vill köpa den?

• Ugglans mor

Jag vet fan inte vad jag ska göra...
    Nu har vår starkaste kanditat för att köpa lägenheten backat ur. Å jag fattar inte varför ingen köper den. Det är ju en fin lägenhet till ett jävligt bra pris.

Jag tror snart jag drar en Coopkasse över huvudet och bosätter mig där

• Ugglans mor

turia: nja, de ligger så på låga bud. Det skiljer 100 000 mellan de lägenheter som ligger ute och de bud vi har på vår lägenhet

• Ugglans mor

Ni som sett min sett min lägenhet: kan ni vara ärliga och säga vad ni tycker om den? Finns det några fel på den som gör att vi inte får nått högre pris än det som är bjudet?

• Ugglans mor

Lejko: ja, jag kan väl egentligen ingen kväll men jag får ta mig tid. Men jag kan inte på onsdag kväll och nästa måndag kväll. Sen tror jag att jag kan alla dagar

• Ugglans mor

Ang. pyssel så måste jag få ändra mitt bud. Jag har nog inte nån möjlighet med pysselkvällar förrän efter jul. För vi börjar vår flyttning i morgon! Nu ska lägenheten tömmas.

Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~