Inlägg från: Ugglans mor |Visa alla inlägg
  • Ugglans mor

~*~*~ Skellefteå!~*~*~

Annamus: det är lugnt. Ni får ta tvn ska bara kolla så den funkar

• Ugglans mor

Annamus: det är helt lugnt. Men hör av dig först, du har ju mitt nummer..

Förövrigt så börjar jag jobba i morgon. Det känns väldigt konstigt. Fatta att jag är sjuksköterska. Jag slipper fråga nån innan jag går i väg. Jag står helt på mina egna ben... känns hur kul som helst, fast lite skrämmande oxå

• Ugglans mor

Jag vill oxå ha licens på att klaga. Men nu ska jag klaga ändå. Jag är förkyld för tredje gången sen årsskiftet. Å jag känner att min kropp tar mycket stryk. Speciellt eftersom jag inte kan träna. Jag vill ju bara hålla mig frisk i typ en månad i alla fall.

• Ugglans mor

Peda: egentligen har jag inte så mycket förkylningssymtom, bara lite tät i näsan och lite hosta. Det är mest kroppen som börjar säga till efter de tidigare förkylningarna. Så jag är väldigt slut, blir andfådd av trappen. Jo, jag tänkte komma på me and i om jag bara blir lite friskare. Har inte tänkt komma dyngförkyld. Det är ju bebisar där.

• Ugglans mor

Smultronet12: ang. Skoterolyckan så är det en kille som flög av skotern och flög in i ett träd. Hans huvud sprack trots hjälm. Om det är samma kille men det tror jag

• Ugglans mor

Lillhjärtat84: jag kan inte skriva upp mig på listan eftersom jag surfar på telefonen. Men jag kommer

• Ugglans mor

Maltazar: jasså??? Emmy ska då dit och det fanns rätt bra med biljetter när jag ringde i onsdags och bokade biljetterna.
    När ringde du?

• Ugglans mor
    maltazar skrev 2008-02-16 10:27:36 följande:
    men visst bokar man bara då? köper gör man på plats va?tänkte att det KANSKE kan gå ändå ju... eller?
    Jo, man bokar bara.
    Så det går ju alltid testa fara dit och se om nån inte hämtar ut sina biljetter
  • Ugglans mor

Nu är vi klara med renoveringen i sovrummet. Å i Emmys rum. Ska ta bilder så fort jag hittar digitalkameran. Så ni får se hur fint det blev. Måste bara få berätta hur duktig jag varit i dag. Jag gick ut på promenad. Det blev 1.1 mil. :)

• Ugglans mor

Peda: jag kommer gärna med en kopp te. Men då tar jag nog bilen. För skulle jag gå så måste jag ju gå hem oxå. :-S

Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~