~*~*~ Skellefteå!~*~*~
Preleminär boka att jag kommer. Är inte 100% det beror på hur jag jobbar men om jag minns rätt så hade jag förmiddag den dan.
Jag hör av mig om det blir nån ändring
Annamus: vad roligt att ni ska köpa hus. Å då kommer ni ju närmare mig oxå. :) ang. Tapeter vs måla så tycker jag mycket bättre om Tapeter. Jag tycker att målade Tapeter är lite B-igt. Men det är bara min åsikt.
Annamus: jag håller helt med att när man ska tapetsera så ska det göras ordentligt. Det är därför jag är så förbannad varje gång vi tapetserar om. Det är för alla andra verkar inte vara noggranna. Å det stör mig, om folk slutade fuska med underarbetet så skulle tapetsering inte vara så jobbigt.
Nån förresten som vet vilken tid Pedas bebis skulle komma??
Jag är ju nyfiken som tusan!!
Hally och Annamus: vi har bilbarnstolar att sälja. Både en för de riktigt nyfödda och en som är när de växt ur den. Skriv ett privat meddelande om ni är intresserade. De är aldrig krockade och bara Emmy har använt dem så de är 4,5 och 3,5 år gamla.
Hur har det förresten gått för peda? Jag vill veta om bebis
Jag har hittat en lampa till mitt sovrum, det var bara så snygg. Problemet är att jag hittade den endast på en engelsk hemsida. Där kostade den 419 pund, alltså över 5000 kr. Inte riktigt det priset jag hade tänkt.
Annamus: nej, tyvärr. Eller vi har en tv som bara står men vi har aldrig kollat om den funkar och den är inte 21 tum. Men om bara inte Johnny har tänkt använda den till nått och den funkar så skulle ni kunna då låna den till ni hittar nått bättre.
På tal om saker som går sönder så går vår ugn pajat så där lagomt igår när jag skulle använda den till middagen. Så vi måste köpa en ny spis. Men men det är sånt man får räkna med