Inlägg från: Ugglans mor |Visa alla inlägg
  • Ugglans mor

~*~*~ Skellefteå!~*~*~

Peda skrev 2007-12-03 16:37:55 följande:
    Har ni fått den såld äntligen! Oj så roligt för er isf!!
    Det vågar jag inte svara på... fråga i morgon efter kl. 9 så vet jag
  • Ugglans mor

Nu kan jag äntligen meddela att vi sålt vår lägenhet. I alla fall så är kontraktspapperna skrivna. Så backar köparen nu ur så har vi i alla fall tjänat lite pengar

• Ugglans mor

maltazar: vi har ju redan packat rätt mycket sedan tidigare men nu ska det flyttas i alla fall

• Ugglans mor
    Pumpkin skrev 2007-12-05 12:38:41 följande:
    Apropå köp och sälj av hus/lägenheter - har ni sett den stora timmergården som är till salu i Stackgrönnan? 13 000 000kr! Men den är ju himla fin förstås...
    Jo jag har sett det. Å jag sitter bara och gapar varje gång. Jag visste inte att det fanns sånna hus här i skellefteå.
    Hade jag vetat detta så hade jag naturligvis inte köpt vårt utan köpt detta i stället.

Men jag som nu varit inne i svängen är ju lite skadad och räknade ut vad mäklaren får i arvode!!! Å de får just under en mille!!!!
    Synd bara att de pengarna går till sura Skandiamäklarna.
  • Ugglans mor
    Lejko skrev 2007-12-04 11:18:13 följande:
    Gah. Sitter och skriver ansökningsbrev och intresseanmälansbrev. Nu är jag officiellt arbetssökande. Var igår på arbetsförmedlingen och blev lite peppad att börja söka. Lärarjobb försöker jag inte hoppas på utan jag satsar på andra jobb där det inte krävs så mycket utbildning. Det är ingen av er som vet att er arbetsplats behöver nyanställa/vikarier? Well well, det löser sig. Tur jag har en rik sambo hehe...
    Ska vi söka tillsammans. Jag har ju som oxå börjat söka.. suck
    Känns inge kul.

Jag har en klasskompis som har sökt 4 jobb och han fick alla 4. Det var iof i södra sverige och han är man. Men ändå!!!
  • Ugglans mor
    Snowieflickan skrev 2007-12-05 22:19:38 följande:
    Pissypopi: vad e du intresserad av för jobb då? Finns säkert jobb iaf extra på någon av psykavdelningarna. Där skriker dem efter folk. Jag jobbar ju extra på en av avdelningarna och e väl nästan lovad jobb när jag e klar om 1 ½ år! Men det beror ju på vad man e intresserad av..
    jag har redan sökt på psyk. Det gjorde jag redan i september. Men de vet ju aldrig nått om deras rekryteringsbehov. Men men vi får se,
    För nu har vi ju fått erbjudande om ett halvårs tjänst på kommunen. Men jag vill lixom inte låsa fast mig där nu direkt utan jag vill se vad som erbjuds. Jag ska nog ringa igen på psyk och höra
  • Ugglans mor
    kobra skrev 2007-12-06 21:19:39 följande:
    min åsikt är 0 alkohol vid graviditet
    håller med föregående talare!!
  • Ugglans mor

Face French:
    Jag måste starkt rekommendera Karma som är ovanför busstation. De är hur duktiga som helst och inte alls billiga.
    380 kr för en utbildad frisör. Sen har de elever oxå som är jätteduktiga som är billigare. Jag brukar klippa mig där hos en av deras elever.

• Ugglans mor

Fake french skrev 2007-12-15 18:49:21 följande:

pissypopi: vad får du betala då om du går till en av deras elever?
    Den enda tar kostar nog kring 200-250 kr och den andra (Cissi) kostar 360kr, men hon är i princip klar. Hon är hur duktig som helst
Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~