~*~*~ Skellefteå!~*~*~
Tack tack för gratulationerna!!
Tack tack för gratulationerna!!
Oj, vad det är tyst här. Blev alla utmattade av hästdiskussionen
Peda: vi trivs hur bra som helst. Vi håller på för fullt och ska tapetserar i sovrummet. Men vi njuter för fullo. Ångrar inte en sekund att vi flyttade från stan.
Lofia: vi har flyttat till vårt nyköpta hus i Bureå
Jag är oxå här. Dock via telefonen. Själv så borde jag tvätta men jag orkar inte i dag. Jag försöker få min smått late make att spackla i sovrummet. Det går dock inte så bra.
Ja men har du tänkt på hur det ser ut sen när du tar bort hyllorna helt. Då är det ju en annan färg
Maltazar: ja då det går ju alldeles utmärkt bara du ser till att det inte far för mycket målarfärg i pluggarna. Men ang. din fråga om billig färg. Min erfarenhet är att det är bättre att köpa färgen på en färg affär. Den färgen är mycket mer dryg än billig färg a la Rusta.
Lillhjärtat: jag vill gärna komma oxå. Om jag får.
För oss blev det mycket billigare med dyr färg när vi målade om i vår gamla lägenhet. För vi jämförde hur mycket de där små färg buskarna på rusta kostade och hur många vi skulle behöva jämfört med den dyrare färgen. Och det blev billigare med den dyrare färgen. Men personligen är jag lite allergisk mot målade väggar. Så just nu jobbar jag stenhårt för att eliminera de vi har.