~*~*~ Skellefteå!~*~*~
Ni med stora vardagsrumsfönster..... vart hittar man gardinstänger??
Jag har en som är 380cm och den räcker inte och jag hittar inga som är längre!!
Snälla hjälp mig, jag måste ju få upp julgardinerna i vardagsrummet
Ni med stora vardagsrumsfönster..... vart hittar man gardinstänger??
Jag har en som är 380cm och den räcker inte och jag hittar inga som är längre!!
Snälla hjälp mig, jag måste ju få upp julgardinerna i vardagsrummet
Zeen: men du det där lät konstigt. För vi har haft vår bostadskö i drygt 3½år på skebo. Å vi har varit 1-5 på alla lägenheter väldigt länge!
Hej allihop! Hur Har ni det här? Vi har det bra i Bureå. Lite mycket jobb just nu under helgerna.
Felicia6 & Peda:
njae vi har väl som en paus i huset. Vi har väl mest flyttat in grejerna. Firat jul och jobbat. Men vi letar för fullt efter tapeter till vårt sovrum som vi i alla fall bestämt att vi ska göra om. Men det finns ju verkligen inga snygga tapeter just nu. Inga som vi har hittat i alla fall. Så nu sover vi i källaren.. iof på nya madrasser =) å den nya sängramen kommer i början av januari...
Nej Peda inga kort. Dels för att det inte är klart och finns miljoner flyttkartonger kvar känns det som. Sen så om jag ska vara ärlig så vet jag inte vart kameran är. Men jag ska snart ordna en liten syjunta så då får ni komma och se med egna ögon.
God morgon på er allihopa!
Men ni är så tysta allihop nu när jag faktiskt har tillfällig tillgång till internet...
Jag tycker då att sidan blev jättebra. Visst det tar ett tag innan man vänjer sig. Å den där banderollen för bröllopstorget stör mig då inte alls.
Men men, vi har då i alla fall handlat nu igen... *suck* Vi var och bytte bil i går.
Så om ni är intresserade av att se så finns det en bild i mitt galleri =)
Mammasknodd: det är en saab 9-3... Från 07 hihi
Mountainmamma: hör oss är det tvärtom. Det är min man som ständigt kollar på bilar. Och han hittar väldigt fina bilar. Och om nån kollar på motorstyrka i vår gamla bil (som såg mer sportig ut) så är den inte i närheten av den här nya. Vår nya bil är en diesel, och det märks verkligen inte. Sen så kan jag väl meddela att jag examineras i morgon. Så i morgon är jag formellt sjuksköterska. Å jag har nog redan fått ett vik, ska bara löneförhandla först.