Inlägg från: Annamus |Visa alla inlägg
  • Annamus

~*~*~ Skellefteå!~*~*~

Hehe, jo mycket tokigt! Jag blev helt stressad igår, kunde inte få i mig maten och var tvungen gå ut på en lång promenad för att lugna ner mig. Men vi ska försöka med Skebo. Ingen idé flytta nu då om vi har möjligheten att börja leta hus eller köpeslägenhet liksom... men vem vet, i slutändan det kanske blir hyreslägenhet i Kåge ändå... Men åh, fanns två FIIIINA hus i Kåge ju... men dom kostar över en mille ju! Eller den ena precis under. Vad är det som HÄNDER liksom? Så dyra hus i Kåge?

• Annamus

Så var det klart. Vi stannar här tills vidare. Vi flyttar inte till Kåge, inte nu i alla fall.

Och jag har vart in och beställt en ny emmaljunga scooter till lillan. Den färgen vi skulle ha hade 9 veckors leveranstid så tänkte det var lika bra köra på det nu. Sen ska jag sälja våran cerox tror jag, om allting bara går finfint med scootern. Jag köpte en camo grey, skitasnygg! *längtar*

• Annamus

Sälj tidningarna på tradera vettja! Om ni kollar så ser ni att folk gör det. OK, de får inte alltid sälja dem men...

• Annamus

Jag e me MAlle... förändringar känns fel... uscha... hahaha.

• Annamus

Angående Anderstrops radhuslägenheter... Jag har hört ryktas om att det är väldigt dåligt isolerat och att det går åt ganska mycket ström för att värma upp lägenheterna... Ni som har radhus... törs man fråga vad ni betalar i elräkning? Och hur många rum har ni?

• Annamus

Maltazar: Hum, ja det blir ju en del i el det... och så tillkommer vatten åxå. Vad kan det gå på? Nåt annat?

Vi fick... hrm... inte så högt lånelöfte om man säger så. Drömmen om en stor villa får vi nog byta ut mot ett billigare alternativ. Mindre hus i utkanten av komminen eller bostadsrätt närmare stan.

• Annamus

Förresten kan jag göra en ny drive. Ni som vill får gärna adda mig på [email protected] så har ni min messenger där. Skriv för fasen vem ni är i ett mess annars klickarjag kanske bort er i tron att det är nån skummis. ;)

• Annamus

stort grattis sarah! jag har sett lite bilder från peda... så underbart vacker du är!!!

• Annamus

Felicia: Jag firar två år den 1:a februari, och du börjar åxå ditt nya år i februari. En bra månad! *ler* Varför opereras du i Gällivare förresten? Jag visste inte ens att domg jorde GBP i Gällivare. Jag opades i Sunderbyn, men har ju hört alla tjejjerna här i Skellefteå har gjort sin operation i Lycksele... Lycka till i alla fall bruden, jag ska hålla alla fötter och tår för dig! Har du fått gå på någon nutrilettkur eller nåt innan eller har dom slutat med det?

• Annamus

Turia: Låna bort kissen ett tag och se om det blir bättre... e ju lite taskigt om det visar sig inte bero på kissen annars liksom...

Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~