Vecka 11
oj tiden går ganska fort ändå och jag mår kanon förrutom att jag e super trött...hur mår ni??
oj tiden går ganska fort ändå och jag mår kanon förrutom att jag e super trött...hur mår ni??
Hej hej!
Här är en till i v. 11 (prel. BF 16 juni). Jag mår just nu helt prima. Är inte trött längre, inte illamående längre och lugnet börjar att infinna sig... Det är vårt första barn, så vi är lite nojjiga.
Imorgon ska vi på inskrivning. Har du varit ännu?
Må väl!
Hej! Jag är oxå i v.11! Enligt bm alltså, för här blev det v.12 för nån dag sedan.
Jusst nu sitter jag uppe för att ja inte kan sova. Lustigt, jag som brukar vara död jättetidigt om kvällarna. Mysko.
Magen värker hela tiden, men det är tydligen normalt. Växer ju och donar där inne kan jag tänka mig
ja vi var på inskrivning den 13 november!
Har ni kännt nåt i magen ännu?jag är nästan säker på att jag kännt räkan men är ändå inte helt säker!kände i vecka 15 med sonen!
casper2004: nä, inte vad jag vet iaf. Har bara jätteont. Var vaken till kl.3 i natt för jag hade så ont. Tog alvedon men de hjälpte inte.
Sitter å käkar frukost nu...
Försökte ringa min bm men dom har tel.tider bara. Om man måste prata med dom då?!
Eftersom det är din andra så kan du känna mycket tidigare
Hur känns det? Hur vet man att det är bebben? Det är ju så mycket annat som bubblar å grejar...
Jag är nu i v12. Mitt illamående börjar så sakta avta och nu är det bara någon gång i veckan jag mår illa. Lite nervös innför kommande nupptest jag ska göra på onsdag. Man undrar lite hur man reagerar. Jag tänker mycket på om det säger nej men det här hjärtat slår inte. DÅ dör ju jag också!! Fy de får gärna vara onsdag så det är gjort.
Hej tjejer,
Halli-hallå igen allihopa!
Nu har vi varit på inskrivning. Det känns lite mer riktigt när man sitter och pratar med en främmande människa om sin graviditet. BM var jättetrevlig! Ser fram emot nästa möte, men innan det är det dags för UL. Det lär väl bli efter nyår någongång. Har ni fått tid till det?
Lyckorus 2008: Jag går på vattengyma 2 gånger i veckan. Det är toppen!!! Härligt att få känna sig lite viktlös... Jag har ändå gått upp nästan 2 kg redan, men det är ju liksom inte läge för att banta precis!
Vikten är ju en sak.. huvudsaken att man mår bra!
Ha en toppen helg!
Hej Phoca & alla andra,
Träna för mig känns låångt borta! Har ingen ork till det. Försöker fixa här hemma ist så att det ser snyggt ut!
Fast man blir ju helt slut av att dammsuga.
Jag har mitt UL 2:a januari!! Längtar jättemycket.
Det kan kännas lite overkligt ibland ja, men när man mår illa och bara vill spy blir man vackert påmind i gen