Vecka 11
oj tiden går ganska fort ändå och jag mår kanon förrutom att jag e super trött...hur mår ni??
oj tiden går ganska fort ändå och jag mår kanon förrutom att jag e super trött...hur mår ni??
Hmm,trevlig tråd, skulle ju ha 14/6,men,verkar nu framskjutet...
Hej alla,
Ja jag är väl i v. 12 ja med, för några dagar sen tror jag. men de är väl bara å fortsätta här...
Har en gigantisk hög av ren tvätt jag måste ta tag i. Jag vill inte!!!
Skriver här jag också:)..
Jag är i v 11+3...Illamåendet har försvunnit och jag är inte lika trött längre!!
Har ni fått svullna magar?
Det såg ut som jag svalt en badboll i 8:e veckan..Men nu har det lagt sig så nu är jag bara lite tjock på kvällen!
hejhej,får jag vara med?? jag är i v.11+1 och var på inskrivning idag! Det blir min andra bäbis,har en Alicia som blir två år nu i december.
Välkomna gummisnoddan, Joplin86 och bubbli!
Ojoj, magen bara växer och växer. Mitt i vecka 12 nu. Jag har molvärk/växtvärk precis hela tiden och sväller som en ballong. Har redan fått köpa mammabyxor! Så sköööööööna de är! Jag är förstagångsmamma och har aldrig haft några på mig tidigare. Är helt lyrisk. Det syns ju inte att det är mammabyxor heller! De är riktigt snygga. Det är extra trevligt när man inte vill berätta för alla ännu. Är det fler som har problem med att magen växer "för snabbt"?
Vi har berättat för våra familjer nu och i veckan berättade jag även för chefen. Han blev jätteglad och kramade om mig och fick till och med en tår i ögat. Jag har världens bästa chef, så jag var aldrig orolig för att han skulle reagera negativt.
Har ni berättat nyheten ännu?
Ha det gott allihopa! Trevlig helg!
Min magenmåste jag gömma för mamma och pappa! Jag berättade för mina kompisar i går. Så nu återstår bara föräldrarnaoch släkten. Lite jobbigt att inte kunna prata om det!
Jag använder också mamma byxor:)..Det är så skönt!
Vi har inte berättat för så många än då vi har haft lite jobbigt med stora blödningar hit och dit...Ska försöka dölja det till julafton...Men det kommer bli svårt:)
Hur mår ni allihopa?..
Har ni varit på ngt vul eller ul än?
joplin86: hej! Vi ska oxå berätta för släkten på jul!
Jag mår trött! Har jätteont i huvudet så jag känner mig inte direkt på topp! Sj då?
Jag är också jätte trött..Och har ont i skallen hela tiden..Sen är det den där jäkla växtvärken..
Har ni varit på inskrivning?