• lollypop

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

Första tråden blev en stor hit!!!

Så därför startar jag nu uppföljningstråden...

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  

Så gamla som nya... HJÄRTLIGT VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 08:28:23:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 08:29:54:
    Länkar till de gamla trådarna...

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m24597691.html

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m24898225.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 09:18:48:
    OBS!!!
    Länk till NYA bildtråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27551883.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2
  • Wailea

Tycker det är trist att de inte har några designers med egen fantasi, man kan ju bli inspirerad men behöver inte kopiera...

• Snorky

jaha, då var det kupongregn idag igen! Hm och Kappahl denna gång! Blir bra det för nästa veckas shopping!

Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • Snorky
    Wailea skrev 2007-12-06 11:21:02 följande:
    Tycker det är trist att de inte har några designers med egen fantasi, man kan ju bli inspirerad men behöver inte kopiera...
    ja, det känns lite väl när de snor printen rakt av... mig gör det inget att de kopierar, men de kanske kan använda andra färger iaf! Men, men... känns ändå som kappahl är lite sent ute med just luftballongerna.
  • stido

Hej, hej!
    Hittade precis den här tråden och har läst lite, men det är ju så många inlägg både i denna och den förra!! :D
    Gillar oxå Lindex-kläder och undrar lite; Vad är det för kuponger och rabattkoder ni pratar om?
    Antar att det har med LindexClub-kort att göra??

• lollypop
    stido skrev 2007-12-06 11:42:32 följande:
    Hej, hej!Hittade precis den här tråden och har läst lite, men det är ju så många inlägg både i denna och den förra!! :DGillar oxå Lindex-kläder och undrar lite; Vad är det för kuponger och rabattkoder ni pratar om?Antar att det har med LindexClub-kort att göra??
    Precis!
    Många utav oss som har Lindex klubb-kort har i dagarna fått en rabattkupong som ger 25% på ett köp!

Välkommen till tråden, förresten!
    En mamma håller sina barn i handen en tid men i sitt hjärta förevigt!
  • Snorky
    stido skrev 2007-12-06 11:42:32 följande:
    Hej, hej!Hittade precis den här tråden och har läst lite, men det är ju så många inlägg både i denna och den förra!! :DGillar oxå Lindex-kläder och undrar lite; Vad är det för kuponger och rabattkoder ni pratar om?Antar att det har med LindexClub-kort att göra??
    ja, det har med club-kortet att göra oftast. Det var nån rabattkod i någon tidning som går att använda av alla i webbutiken, men annars är det kuponger man får hem i brevlådan eller på mailen. Just nu håller de på att skicka ut en 25%-kupong på ett köp som gäller 11-14:e december.
  • miniGrynet

Det roliga med dessa "kopior" är ju att många säger att Lindex tex kopierat rakt av ifrån ESL/Molo/Me&I osv.
    Som jag sett så har även dessa "märkes-kläderna" kopierat, men mönster som fanns (ganska exakta har jag sett på bilder!) på 70-talet.

Sen ligger det ju såklart nära till hands att tänka att Lindex kopierat just dessa märkeskläder, men om man ska hårddra det, vad är det som säger att inte Lindex kollat tillbaka på 70-talets kläder och mönster och kopierat dom, och inte ESL mfl.

Lät lite svamligt, har en dotter som står bredvid och stampar.

♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
  • Snorky

hmm... undra om det går att handla presentkort med 25%-kupongen i webbutiken sen! Då kan man ju köpa ett o få massa rabatt o använda senare!

• stido

Tack för svaret!
    Har handlat en del på Lindex nu innan BF, så jag kanske får ta och skaffa det där kortet, för det lär nog bli mer senare!!

• miniGrynet

Kollade nu i bildtråden, måste säga att jag tycker Kappahls luftballongs-body är mycket finare än Lindex-ballongkläder!

Är inte så förtjust i luftballongerna, men den där var fin!

♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2