• lollypop

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

Första tråden blev en stor hit!!!

Så därför startar jag nu uppföljningstråden...

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  

Så gamla som nya... HJÄRTLIGT VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 08:28:23:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 08:29:54:
    Länkar till de gamla trådarna...

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m24597691.html

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m24898225.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 09:18:48:
    OBS!!!
    Länk till NYA bildtråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27551883.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2
  • miniGrynet
    lilllinda skrev 2007-12-17 20:36:29 följande:
    Den där koden man fick som kompensation för klänningen gäller den inte på t3b2?
    Alla koder/rabatter ska gälla på t3b2!
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
  • inka

kan man inte få ett medlemskort utan att ha kredit på det?

• miniGrynet
    inka skrev 2007-12-17 21:00:02 följande:
    kan man inte få ett medlemskort utan att ha kredit på det?
    Jodå, det har jag.
    Men det var någon som skrev om det tidigare i tråden, verkar som om de enbart går att söka ifrån en butik. Fylla i en lapp där och lämna in i butiken.
  • inka

okej då får jag fylla i en lapp till torsdag när jag ska dit. kanske går att testa och ringa kundtjänst också

• Peak

men nu går ju bodysarna upp till 92 på baby!? T3b2, djuren gick väl upp till 92 tyckte jag mig se!? De är inte så konsekventa på Lindex!

Idag blev det orange velourbyxor - sambon tyckte de var lite väl grilliga, men sonen har nästan bara blå, bruna, svarta, och sådana färger så nu ska han synas ordentligt

• Snorky
    Peak skrev 2007-12-17 21:17:30 följande:
    men nu går ju bodysarna upp till 92 på baby!? T3b2, djuren gick väl upp till 92 tyckte jag mig se!? De är inte så konsekventa på Lindex!Idag blev det orange velourbyxor - sambon tyckte de var lite väl grilliga, men sonen har nästan bara blå, bruna, svarta, och sådana färger så nu ska han synas ordentligt
    bodysarna på t3b2 har gått upp till stl 92 i minst ett år om inte längre??
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • Tvillingmamma2007
    miniGrynet skrev 2007-12-17 21:05:01 följande:
    Jodå, det har jag. Men det var någon som skrev om det tidigare i tråden, verkar som om de enbart går att söka ifrån en butik. Fylla i en lapp där och lämna in i butiken.
    Enligt kundtjänst så ska man kunna fylla i på hemsidan med. Jag lämnade ju in i butik i aug. men den ansökan blev tydligen bortslarvad! Hm!
  • Lokatt

ingen som visste vart 50kr koden kom ifrån? och om den gäller rean oxå? (den som funkade på web-shopen)

• Tvillingmamma2007
    Lokatt skrev 2007-12-17 21:44:51 följande:
    ingen som visste vart 50kr koden kom ifrån? och om den gäller rean oxå? (den som funkade på web-shopen)
    Den kom väl från en tidning, gäller tom 20/12, även på rean antar jag. Det är ju bara att testa.
  • miniGrynet
    Peak skrev 2007-12-17 21:17:30 följande:
    men nu går ju bodysarna upp till 92 på baby!? T3b2, djuren gick väl upp till 92 tyckte jag mig se!? De är inte så konsekventa på Lindex!Idag blev det orange velourbyxor - sambon tyckte de var lite väl grilliga, men sonen har nästan bara blå, bruna, svarta, och sådana färger så nu ska han synas ordentligt
    Det har dom ju gjort åtminstonde under hela min dotters livstid.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2