• lollypop

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

Första tråden blev en stor hit!!!

Så därför startar jag nu uppföljningstråden...

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  

Så gamla som nya... HJÄRTLIGT VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 08:28:23:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 08:29:54:
    Länkar till de gamla trådarna...

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m24597691.html

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m24898225.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 09:18:48:
    OBS!!!
    Länk till NYA bildtråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27551883.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2
  • Snorky

ja, jag använde den koden igår på en reafilt... funkade jättebra! Men har man använt koden 2 ggr förut så funkar den inte mer.

Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • Fam Vollmer

Var på stan idag o hämtade två paket från webben bilder kommer ikväll. Dom hade fyllt på massor på t2b3 ställen så hittade massor jag skulle vilja ha. Men höll mig till en body bara (den underbara med sniglar) hade en 30% kupong som jag nyttjade.
    Borde väl egentligen köpa mer till storebror som växer o inte kan ärva men det finns ju inget kul till honom

• gosmamman

Gud vad jag älskar dom där hm byxorna med gitarren, är helt såld på dom. Måste hitta till syrrans son i julklapp.

Undrar om "mitt" lindex också fyllt på nånting??? *hoppas*

Här är en till som mest shoppar till lillasyster när det eg är storasyster som behöver kläder men det är så tråkiga kläder till dom äldre så jag hittar mer sällan fina kläder till henne Ledsen

• miniGrynet

Fick svar idag ifrån Kundtjänst, dom har gett mig en ny kod för 25% rabatt, så det blev förlängt då det strulat så mycket med deras sida för mig.
    Snällt av dom tycker jag!

Får väl försöka beställa ifrån en annan dator/uppkoppling istället.

♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
  • pelagonia

fam wollmer = Vad kostade det fina setet till den lilla killen ? Str ?

Våran Viktor kom den 3/1 till Världen !!
  • pelagonia
    pelagonia skrev 2007-12-18 20:27:32 följande:
    fam wollmer = Vad kostade det fina setet till den lilla killen ? Str ?
    I vilken HM köpte du den ?
    Våran Viktor kom den 3/1 till Världen !!
  • Snorky

Var på Lindex idag och böt o lämnade tillbaka lite kläder. Kollade på den grönvita djurbodyn... men jag kan inte låta bli och tycka att den illgröna färgen är så HEMSK!! Det skriker 80-tal om den neongröna färgen!  Uss, hoppas verkligen inte 80-tals modet kommer tillbaka... vet inte vad jag gör då... antagligen vänjer jag mig. Men snälla... låt 70-talet stanna!!! Det blev iaf en gulbrun djurbody och sen en gulbrunrandig body också. De färgerna passar så extremt bra till lillkillen!

Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • IntravenösFylletös
    Snorky skrev 2007-12-18 20:57:50 följande:
    Var på Lindex idag och böt o lämnade tillbaka lite kläder. Kollade på den grönvita djurbodyn... men jag kan inte låta bli och tycka att den illgröna färgen är så HEMSK!! Det skriker 80-tal om den neongröna färgen!  Uss, hoppas verkligen inte 80-tals modet kommer tillbaka... vet inte vad jag gör då... antagligen vänjer jag mig. Men snälla... låt 70-talet stanna!!! Det blev iaf en gulbrun djurbody och sen en gulbrunrandig body också. De färgerna passar så extremt bra till lillkillen!
    där är vi nog olika då.
    visst är färgen skrikig. hellre det än att bara ha murriga färger.
    fast att det skriker 80-tal vet ja inte om ja är beredd att hålla med om.
    tur att smaken är som baken
    Fruntimmer är som madrasser mä hôl i
  • Squeezetoy
    Snorky skrev 2007-12-18 12:42:05 följande:
    Squeezetoy: Jag har fingrat på den där velourdressen fast i svart på kappahl... men vi är så dåliga på att använda just såna jackor nu vintertid. Båda mina grabbar är så varma av sig så det  blir tokvarmt inomhus. Annars hade jag så gärna velat ha den... men det är mkt jag vill ha!
    Här hade de den minsann bara i blå/grönt Vi har tyvärr helt kassa termostater på våra element så emellanåt behöver vi en jacka extra inomhus. Annars tycker jag att om det inte är för kyligt är det lagom som en extra jacka när han sover ute i vagnen. Det är också bra att ha under fleecejackan när han sitter i vagnen. Så här använder vi en del jacka.

Jo, det är mycket man vill ha, men som man får säga nej till...
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2