• lollypop

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

Första tråden blev en stor hit!!!

Så därför startar jag nu uppföljningstråden...

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  

Så gamla som nya... HJÄRTLIGT VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 08:28:23:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 08:29:54:
    Länkar till de gamla trådarna...

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m24597691.html

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m24898225.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 09:18:48:
    OBS!!!
    Länk till NYA bildtråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27551883.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2
  • Alexa

Var på Lindex idag och hittade fina luftballongsbody i mörkblått... Allt gick i blått.. Långärmade..

• Amathea

Nån som efterfrågade "vanliga mössor med uggla" på till spädisar.
    Fick precis mail från lindex om rea på online-shoppen. Och där fanns 3 olika.
    Är de dom ni menar så kan ni komma billigt undan!

(¯`°?.¸.?:*¨¨*:?.♥.?:*¨¨*:?. Jonas & Miranda .?:*¨¨*:?.♥.?:*¨¨*:?.¸.?°´¯)
  • Snorky
    Alexa skrev 2007-12-18 11:51:40 följande:
    Var på Lindex idag och hittade fina luftballongsbody i mörkblått... Allt gick i blått.. Långärmade..
    låter intressant... har de fått luftballongsmani på lindex?? Uss, det blir farlig shopping för mig i eftermiddag!
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • Alexa
    Snorky skrev 2007-12-18 12:10:31 följande:
    låter intressant... har de fått luftballongsmani på lindex?? Uss, det blir farlig shopping för mig i eftermiddag!
    Hihi.. Jag tänkte köpa den.. Men jag hoppade över.. Det blev ballongjeans till tjejen ist.. Dom är ju underbara.. Får hoppas att hon tycker likadant bara..
  • Squeezetoy

Igår fick jag tag på orangea och lila velour byxor + en grå/blå/grön randig body också från t3b2. Här hade djurbodysarna inte kommit in tyvärr, annars hade jag velat ha en sån. Men jag kollade i båda butikerna och ingen hade dom.

Bodyn blir jättebra till den velourdress jag köpte på KappAhl, blå jacka och mörkt olivgröna byxor. Jackan har en vit grip på framsidan och hade huva med lite skotkrutigt tyg. Sambon som var med tyckte den var hur snygg som helst och gav sig den på att den skulle pojken ha Jag var mer inne på en tröja ur samma serie, den var  som en blå t-shirt och hade en skjortkrage i gröna skotskrutor och vit lång ärm som om man skulle haft skjorta och en långärmad tröja under t-shirten. Men jag kollade på båda KappAhlbutikerna i stan och den fanns bara kvar i 50/56. Den var så snygg ihop med de blå manchesterbyxorna som låg framme på samma bord.

Det som var bra med velourdressen var att den var i stl80, annars har ju KappAhl så mycket i dubbelstorlek och nu känns det lite onödigt att köpa 74/80 som ju är lite nättare i storleken. Det kommer inte räcka så länge till och det är ju tråkigt. Fast hade den fina tröjan funnits hade jag köpt den i 74/80 ändå. Lite underligt att jag föll så för den, det är inte alls den stil jag annars köpt till pojken.

• Tildamamman

Nix, testade den... men den gick inte . Jag slängde iväg ordern ändå.

xenaa skrev 2007-12-18 11:42:30 följande:
    L47001
  • Snorky

Squeezetoy: Jag har fingrat på den där velourdressen fast i svart på kappahl... men vi är så dåliga på att använda just såna jackor nu vintertid. Båda mina grabbar är så varma av sig så det  blir tokvarmt inomhus. Annars hade jag så gärna velat ha den... men det är mkt jag vill ha!

Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • Susanne1981

DEn koden funkar inte på rea kläderna, men den funkar om du har något för ordinariepris. Om man provar att lägga till ett par strumpor eller något så får man 50 kr eller 62,50 kr i rabatt.

Tildamamman skrev 2007-12-18 12:38:32 följande:
    Nix, testade den... men den gick inte . Jag slängde iväg ordern ändå.
  • jollydolly

Den funkade iaf när jag köpte reakläder....igår! 62.50 fick jag!

• Susanne1981

konstigt det funkade inte då jag testade med rea kläder, får testa igen.

jollydolly skrev 2007-12-18 14:48:31 följande:
    Den funkade iaf när jag köpte reakläder....igår! 62.50 fick jag!
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2