• lollypop

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

Första tråden blev en stor hit!!!

Så därför startar jag nu uppföljningstråden...

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  

Så gamla som nya... HJÄRTLIGT VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 08:28:23:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 08:29:54:
    Länkar till de gamla trådarna...

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m24597691.html

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m24898225.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 09:18:48:
    OBS!!!
    Länk till NYA bildtråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27551883.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2
  • stido

Hittade en bild i Bildtråden
    Är det den som Princess Leia har i inlägg nr 73?

• lillronya

Var på ett Lindex igår som jag inte brukar vara på. Jösses! Vad de hade mycket fint! Tyvärr kan man ju inte shoppa hur mycket som helst.
    Blev iaf stjärnoverallen till Anjelin, vita molnbodyn, blå hundbodyn och en enfärgad röd body (t3b2).

• denna där
    Lokatt skrev 2007-12-17 22:34:39 följande:
    Jag vet ju det och har stört mig så på det länge, men här skiljde det snarare TVÅ stl! Jag menar, hallå! Ett barn som är 92 cm lång är ju det oavsett om det är en tjej eller kille! *suckar*
    Det ÄR helt sjukt! min dotter som är 7½ år och storleken lite större (alltså passar inte så där jättebra i tajta kläder) är OMÖJLIG att klä...allt ska vara tajt och litet och går man upp i storlekar (158/164) så blir dom inte direkt större utan bara längre...
    Livet är för kort för att levas dammfritt.
  • aneka

Någon som vet var det finns en bild på den bruna ugglemössan med knut?

• Jejjes mamma
    loveliva skrev 2007-12-18 08:25:24 följande:
    jag har också djurpyjamasen, tycker den är väldigt vid överallt, efter bara 2-3 tvättar känns den helt ur form och sladdrig, riktigt dålig kvalite enligt mig, blev såååå besviken för den är ju så fin i mönstret
    Men vad tråkigt, då är det ju ingen idé att byta den. Tror att han får använda bara tröjan som vanlig tröja helt enkelt, för han älskar verkligen mönstret.
  • Tildamamman

Hej på er! Står i kassan och undrar om det finns någon kod just nu??

Please!

• Tjaselisa

Någon som vet om det kommer att komma in nya velourbyxor i storlek 86 och uppåt? Färger?

• xenaa
    Tildamamman skrev 2007-12-18 10:22:14 följande:
    Hej på er! Står i kassan och undrar om det finns någon kod just nu?? Please!
    L47001
    ♥Leo 07-06-22 ♥
  • Fam Vollmer

Skickade o frågade tjejen med kupongerna på tradera ang strl o hon säger att det står 50-86 på dom så antar att man får lita på det el?!?!

Har fått bekräftelse på att hämta två av mina onlinebeställningar o det passar sig så bra at tjag ska ändå ner på stan idag
    Bilder kommer i den andra tråden förhoppningsvis ikväll anars imorron.

• solida

OJ oj oj vad det skrivs. Jag orkar inte läsa allt, har ju varit iväg i en vecka nu. Men jag fick ett sms där det stod "glöm inte att hämta ditt paket på lindex. Det ska hämtas inom 11 dagar, därefetr makuleras det.". Eh...? Jag har ju fått allt jag har beställt...? Vad akn detta vara? Ska ta mig till Lindex så snart lillskrutten vaknar. Han är helt sjukt trött idag. Vi reste hela dagen igår så jag kan förstå honom.
    Såg jättefina djurbodys i bildtråden! Jag köpte ju den där med giraffer på dagen innan vi åkte, så jag ska nog köpa den grönvita djurbodyn tror jag. Blir lite mcyket gult och brunt annars. Såg också att de fått in oranga velourbyxor! undrar om nån från lindex är inne här och tjyvläser... Det var ju det vi efterlyste för några månader sen!

Nu ska jag äta lunch och duscha. Ha det bra!

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2