• lollypop

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

Första tråden blev en stor hit!!!

Så därför startar jag nu uppföljningstråden...

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  

Så gamla som nya... HJÄRTLIGT VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 08:28:23:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 08:29:54:
    Länkar till de gamla trådarna...

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m24597691.html

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m24898225.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 09:18:48:
    OBS!!!
    Länk till NYA bildtråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27551883.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2
  • Vos

När jag spanade lite extra i mailet från Lindex stod det att det var en internetkod så jag frågade inte ens.
    Och som vanligt vart jag besviken när jag kom till mitt Lindex, allt är så himla rörigt. Man hittar ingenting. Och de oranga byxorna fanns inte alls
    Inte den nya fina pyamasen heller....
    Men jag köpte två par byxor och en body på t3b2 iaf plus att jag hade en femtio kronos rabattkupong som jag fick med Lindexkortet. Så jag betalade 89:- för det

Lägger upp bilder senare. Eller i morgon.

(¯`°?.¸ ღ Victor 021119 & Robin 070724 ღ ¸.?°´¯)
  • Beckah82

Jag såg den nya fina pyjamasen idag sååå snygg men jag vill inte ha pyjamasar så jag hoppade över och köpte anat istället

Toppen att tjejkläderna är så små att jag kunde köpa 3 tröjor i storlek 86 på tjejavdelningen till min lille grabb som egentligen har 74

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
  • Mstery

dom här set erbjudanden som finns på lindex.se gäller dom i affären med? jag har köpt en tröja men om man får byxorna till för bara 51kr till så vill jag ju ha dom. Nån som vet? Såg inget om det när jag köpte tröjan..

• Nifelheim

ehum är det bara min eller är de nya retropjamasarna RUSKIGT små i storleken? Min son har fortfarande 74 på mkt kläder men pjamasen i 80 är iaf 6-7 cm för kort.

Du skulle bara veta vem jag egentligen är!
  • mollan nu
    molnen skrev 2007-12-21 19:59:31 följande:
    koden med 50kr fungerar ej ,har datumet på den gått ut?
    sista dan var i går
    ♥♥♥ Alma 060809 ♥♥♥ www.mollan.nu
  • Anna2barn

Hittade en så fin tunika idag som fanns både i rosa och lila. Längst nere på kanten var det djur. Kanonfin Tyvärr funkar inte min kamera Någon annan som kanske köpt den?

• Fam Vollmer

Någon som kan komma med ett tips på vad för färg på body man kan ha till dom gröna velorbyxorna från baby avd. Jag är helt knas på dom tycker ingenting passar o tänkte vänta till mellandagarna innan jag handlar mer kläder nu men vill ju använda byxorna ju
    Alla tips tas tacksamt emot. Är till en liten kille förresten.

• FrogLeg

Den gröna/vita/bruna med djur. Tycker jag skulle vara fint
    Brun body skulle oxå passa.
    Eller orange
    Fam Vollmer skrev 2007-12-21 21:23:10 följande:

Någon som kan komma med ett tips på vad för färg på body man kan ha till dom gröna velorbyxorna från baby avd. Jag är helt knas på dom tycker ingenting passar o tänkte vänta till mellandagarna innan jag handlar mer kläder nu men vill ju använda byxorna juAlla tips tas tacksamt emot. Är till en liten kille förresten.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2