• lollypop

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

Första tråden blev en stor hit!!!

Så därför startar jag nu uppföljningstråden...

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  

Så gamla som nya... HJÄRTLIGT VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 08:28:23:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 08:29:54:
    Länkar till de gamla trådarna...

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m24597691.html

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m24898225.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 09:18:48:
    OBS!!!
    Länk till NYA bildtråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27551883.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2
  • Fam Vollmer
    FrogLeg skrev 2007-12-21 21:28:53 följande:
    Den gröna/vita/bruna med djur. Tycker jag skulle vara fint Brun body skulle oxå passa. Eller orange Fam Vollmer skrev 2007-12-21 21:23:10 följande:
    Hmmm måste kolla med alla bodys jag har hemma imorron bitt o hittar jag inget blir det den med gröna djur imorron när vi ska till lindex o handla moccisar till storebror.
  • Vos
    Fam Vollmer skrev 2007-12-21 21:23:10 följande:
    Någon som kan komma med ett tips på vad för färg på body man kan ha till dom gröna velorbyxorna från baby avd. Jag är helt knas på dom tycker ingenting passar o tänkte vänta till mellandagarna innan jag handlar mer kläder nu men vill ju använda byxorna juAlla tips tas tacksamt emot. Är till en liten kille förresten.
    Lagt upp dagens inköp i bildtråden.
    Jag köpte gitarrbodyn till mina.
    tyckte det passade även om det inte är samma gröna färg.
    (¯`°?.¸ ღ Victor 021119 & Robin 070724 ღ ¸.?°´¯)
  • Fam Vollmer
    Vos skrev 2007-12-21 21:47:02 följande:
    Lagt upp dagens inköp i bildtråden.Jag köpte gitarrbodyn till mina.tyckte det passade även om det inte är samma gröna färg.
    Såg bilden o det såg superfint ut får kanske bli en sån oxå för den är väl oxå på t3b2?!?! Hmmm undrar vad jag mer ska ta
  • Vos
    Fam Vollmer skrev 2007-12-21 21:49:00 följande:
    Såg bilden o det såg superfint ut får kanske bli en sån oxå för den är väl oxå på t3b2?!?! Hmmm undrar vad jag mer ska ta
    Japp t32b Penga mun
    (¯`°?.¸ ღ Victor 021119 & Robin 070724 ღ ¸.?°´¯)
  • Tindrisen03
    Sötastistan skrev 2007-12-21 14:40:31 följande:
    peak ringde oxå o fråga om molnfilten idag till babyproffsen marieberg men de hade inte filten o hon trodde inte den skulle komma in heller, De har tydligen olika levrantörer, så vil man ha en molnfilt får man väl åka till eskiltuna eller beställa på nätet
    Den finns här för 79 kr:shop.miniskunk.se/.Men jag tycker attdet är en filt, den är ju ändå 75X75. Mktmerbrukar ju inte sådana bomullsfiltar vara
  • Snorky
    Peak skrev 2007-12-21 13:09:11 följande:
    finns de med moln i Ullared? Bild?Filtarna med moln som ngn hade köpt på Babyproffsen fanns inte här i stan, de ringde till den andra butiken men de verkar inte ha så stor koll de där..."det finns visst ngt märke som heter Me & i eller liknande som kanske har med moln trodde hon i andra butiken" sa hon som ringde
    kolla på textilmagasinet på storgatan eller MEGA i Lillån, de har det märket det var på de bruna molnfiltarna har jag för mig. Haha... det finns något märke som heter me&I!!!
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • aktuelle

här finns molnfiltar www.iob-butiken.se/shop/

Peak skrev 2007-12-21 13:09:11 följande:
    finns de med moln i Ullared? Bild?Filtarna med moln som ngn hade köpt på Babyproffsen fanns inte här i stan, de ringde till den andra butiken men de verkar inte ha så stor koll de där..."det finns visst ngt märke som heter Me & i eller liknande som kanske har med moln trodde hon i andra butiken" sa hon som ringde
    - du behöver inte resa långt om du reser med någon du älskar -
  • aneka

Någon här som köpte bodysar powderpink eller sea grass och har en bild? eller kanske på en grodpyjamas?

• 2007 Mamma
    Nifelheim skrev 2007-12-21 20:18:06 följande:
    ehum är det bara min eller är de nya retropjamasarna RUSKIGT små i storleken? Min son har fortfarande 74 på mkt kläder men pjamasen i 80 är iaf 6-7 cm för kort.
    Jag frågade faktiskt när jag var på Lindex om det då jag jämförde den brun-vitrandiga pyjamasen utan fötter och det skillde nog ca.5-7cm.
    Min son sitter den precis på så jag får nog snällt lämna tbx den.... Vill ju ha den!!
  • 2007 Mamma

2007 Mamma skrev 2007-12-22 12:52:27 följande:

Jag frågade faktiskt när jag var på Lindex om det då jag jämförde den brun-vitrandiga pyjamasen utan fötter och det skillde nog ca.5-7cm.Min son sitter den precis på så jag får nog snällt lämna tbx den.... Vill ju ha den!!
    Hon sa bara: -Ja det var ju lite skillnad!
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2