• lollypop

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

Första tråden blev en stor hit!!!

Så därför startar jag nu uppföljningstråden...

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  

Så gamla som nya... HJÄRTLIGT VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 08:28:23:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 08:29:54:
    Länkar till de gamla trådarna...

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m24597691.html

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m24898225.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 09:18:48:
    OBS!!!
    Länk till NYA bildtråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27551883.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2
  • Snorky
    IntravenösFylletös skrev 2007-12-23 10:25:12 följande:
    *harkel* hehe.måste säga att personalen i Säffle är mycket trevliga och tillmötesgående. kanske blir så för att det är en mindre stad, vad vet jag.
    ja, det stämmer nog... här bara fräser de! Men de känner garanterat igen mig!
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • Snorky

har babyvelouren blivit mindre i midjan?!? Jag har 4 färger av de allra första som kom, som stora killen hade o som nu lillebror ärver. Och nu köpte jag de nya färgerna, de sitter mkt bättre i midjan på lillkillen! De andra ramlar typ av.

Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • solida

Jag vågar knappt gå in på lindex nu, så otrevlig som kassörskan var när jag frågade efter mitt paket. Jag skulle ju inte ens få ett paket (vad jag vet), men jag fick ett sms där det stod att det kommit till butiken. Så jag tänkte att då måste jag väl gå och titta. De hade ju inget paket till mig, och hon jag pratade med var så FRUKTANSVÄRT otrevlig, kunde inte ens bemöda sig med ett litet leende så på pin tji blev jag låtsat upprörd och sa: "Så du menar att ni har gett mitt paket till NÅN ANNAN????" och hon var fortfarande otrevlig och sa att sånt händer absolut inte eftersom de kollar leg på alla som ska hämta ut (vilket de definitivt inte gjorde när jag hämtade paket förut). Sen sa hon att "ja, ja, jag får väl ringa kundtjänst då." och gav en STOR suck. Jag skert i att berätta för henne att jag inte hade nåt paket ens...
    Sen ringde en väldigt trevlig tjej på min telefonsvarare och sa att de försöker leta upp mitt paket och att de ber hemskt mycket om ursäkt och vet inte vad som kan ha hänt.
    Borde kanske gå in och säga att det inte finns nåt paket... Men om den otrevliga surtanten jobbar vill jag inte ge henne den glädjen. Ha ha.

• Catis

Här i Sundsvall så är butikerna så grymt trånga. Och så är det bara rulltrappa upp. Sen får man åka en trång hiss för att ta sej ner. Förstår inte hur man lyckas bygga en butik så dåligt! Man får inte plats med en vagn när man ska titta på kläderna. Dåligt med storlekar på de mesta. Man ser nåt fint och springer fram i glädjeyran och fastnar med vagnen ex antal gånger och ser att det inte finns i den storleken man vill ha. Nja kanske inte riktigt så, men nästan

GOD JUL på er allihopa!

• ElinMaria
    Catis skrev 2007-12-23 11:04:57 följande:
    Här i Sundsvall så är butikerna så grymt trånga. Och så är det bara rulltrappa upp. Sen får man åka en trång hiss för att ta sej ner. Förstår inte hur man lyckas bygga en butik så dåligt! Man får inte plats med en vagn när man ska titta på kläderna. Dåligt med storlekar på de mesta. Man ser nåt fint och springer fram i glädjeyran och fastnar med vagnen ex antal gånger och ser att det inte finns i den storleken man vill ha. Nja kanske inte riktigt så, men nästan GOD JUL på er allihopa!
    Jag fattar inte heller att de gör butikerna så trånga, speciellt barnavdelningen vilket är konstigt för där ska ju många fram med vagn. Själv använder jag inte vagn men det är ju ändå fullt med andra vagnar på hela babyavdelningen så man kommer knappt fram.
  • annlu748

himla trist att personalen är otrevlig...vad hände med att vara serviceminded???

"En mamma är bara en liten flicka som råkat blivit stor"
  • Ziria
    philmKarin skrev 2007-12-22 22:10:42 följande:
    Mitt Lindex (Täby C) hade fått in flera orangea velourisar idag och jag var nära att köpa ytterligare ett par . Letade efter de oranga leggingsen men såg inga - kan de redan tagit slut eller tror ni de inte kommit in än till oss?
    Har de fått in flera velorisar? Det som har varit så utplockat, iallafall på stora avdelningen. eller är det bara baby som har fått in?
    ღ Alicia mitt ♥ ღ
  • Lilla Linda

STämmer in i kören att dom är Otrevlig och ohjälpsamma på många Lindex butiker
    Och trångt e det med

• FrogLeg

Kom till vårat Lindex i västervik... Här är personalen trevlig och nu har de möblerat om ställen lite o vips finns de bättre plats att köra barnvagn

Värre ställt är de med vårat HM

• aktuelle

jag skulle helst skippa vagnen, men geomed att dottern bara är 1 och jag är höggravid så vill jag inte gå och släpa på henne. Var in på lindex i veckan och så hade de framme massa ställningar där de har kläderna när de ska hänga ut dem i butiken. hon som jobbade där sköt dem på vagnen min så jag inte kom mig fram.. TACK :/ och så kilade hon bara förbi mig :S jag gick därifrån, kom mig inte fram alls.

- du behöver inte resa långt om du reser med någon du älskar -
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2