• lollypop

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

Första tråden blev en stor hit!!!

Så därför startar jag nu uppföljningstråden...

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  

Så gamla som nya... HJÄRTLIGT VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 08:28:23:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 08:29:54:
    Länkar till de gamla trådarna...

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m24597691.html

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m24898225.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 09:18:48:
    OBS!!!
    Länk till NYA bildtråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27551883.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2
  • miniGrynet
    Love2007 skrev 2007-12-22 15:31:26 följande:
    Är det fler än jag som INTE fått kupongen nu i dagarna som är 30% på en vara, gäller till julafton?
    Inte fått någon!
    Men jag får inte alls så ofta som flera härinne får, så det är väl som det brukar vara.
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
  • miniGrynet
    Fam Vollmer skrev 2007-12-22 17:53:13 följande:
    Var hittar ni sånna där dregel scarfsar i butikerna. Tyckte jag kollade överallt men kunde inte hitta någon Borde väl logiskt finnas på baby men hittade bara en NHL haklapp Vill ha såna trekantformade som man knyter i nacken.
    Har köpt kanonbra dreggel-lappar på www.pippilotta.se, dom är jättebra enligt oss och finns dessutom i flera fina färger/mönster!
    De tipsar jag om!
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
  • Åsa1982

Jag har köpt sånna på Lindex, som man knynter i nacken!  

• aktuelle

cubus hade en fin sån dregelscarf..

- du behöver inte resa långt om du reser med någon du älskar -
  • FrogLeg

Skulle handla sånna igår men de var tomt. Lika tomt på baby, de nya färgerna fanns det bara nån enstaka storlek kvar av Dom borde ta hem mer tycker jag!

gosmamman skrev 2007-12-22 17:52:10 följande:
    Ingen som vill dela med sig av velouris utbudet på "sitt" lindex???
  • philmKarin
    FrogLeg skrev 2007-12-22 20:37:38 följande:
    Skulle handla sånna igår men de var tomt. Lika tomt på baby, de nya färgerna fanns det bara nån enstaka storlek kvar av Dom borde ta hem mer tycker jag!
    Mitt Lindex (Täby C) hade fått in flera orangea velourisar idag och jag var nära att köpa ytterligare ett par . Letade efter de oranga leggingsen men såg inga - kan de redan tagit slut eller tror ni de inte kommit in än till oss?
    Mamma till Tyra - 2006.08.22
  • annlu748

Lite dum fråga kanske. Men har ni frågat personal i de butikerna där det är tomt med velorisar, eller att de nya färgerna har saknats, likaså med bodys? Anledningen till att jag frågar är för att jag frågade där jag handlar (lindex globen sthlm) och då har personalen gått och hämtat på lagret och sagt urskuldrande att dom inte hunnit hänga upp än...

Men jag antar iofs att ni frågat, kanske beror mkt på personalen om dom orkar eller inte. Lite synd tycker jag allt.

"En mamma är bara en liten flicka som råkat blivit stor"
  • solida

Finns tightsen för flick i någon annan färg än orange? Jag kollade på mitt lindex (Vällingby) men där har de ju nästan aldrig nånting så jag är föga överraskad att de hade ETT par kvar, oranga i stl 98. Tänkte att man kunde ha dem som pyjamasbyxor...

Jag tycker att det är jättedåligt utbud på pyjamasar i alla affärer!! Och de som finns är ju hutlöst dyra. Milo har börjat med tvådelade pyjamasar nu. Igår var jag runt i de flesta affärer jag kunde hitta, ingenstans fann jag någon enda liten pyjamas jag kunde tänka mig. Till slut hittade jag EN på KappAhl, i stl 86-92 så den köpte jag. Den kostade 99 kronor vilket kändes okej men ändå lite dyrt.

• Love2007

Jag köpte djurbodysarna på webbshoppen nu, de finns inte i butikerna där jag bor än.
    Synd inte gröna velourisarna fanns i storlek bara.

^¨¨¨ Det finaste vi gjort - Love Ivar Mio 07-06-14¨¨^
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2