• lollypop

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

Första tråden blev en stor hit!!!

Så därför startar jag nu uppföljningstråden...

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  

Så gamla som nya... HJÄRTLIGT VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 08:28:23:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 08:29:54:
    Länkar till de gamla trådarna...

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m24597691.html

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m24898225.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 09:18:48:
    OBS!!!
    Länk till NYA bildtråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27551883.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2
  • gosmamman
    Vos skrev 2007-12-22 18:03:26 följande:
    Hos mig är det lika med noll i princip
    Jag fattar inte, på baby är det nästan alltid välfyllt med velorbyxor men INTE på flick. Jag vill sååå gärna komma över ett par svarta o ett par rosa till min stortjej.

Bebben har både brun, orange, lila, hallonröd och grå.

Till storasyster har jag lyckats knipa ETT par bruna bara
  • Love2007

Allright, iofs fick jag en för några veckor sedan (kupong alltså) men varför kommer dom så olika tro?
    Ang velourisar, i Birsta och Sundsvall där jag bor finns absolut inget, hörde ryktas att dom har dom på lagret för att dom har för trångt i butiken!!!
    Köpte de oranga på nätet i stället.

^¨¨¨ Det finaste vi gjort - Love Ivar Mio 07-06-14¨¨^
  • Vos
    gosmamman skrev 2007-12-22 18:05:39 följande:
    Jag fattar inte, på baby är det nästan alltid välfyllt med velorbyxor men INTE på flick. Jag vill sååå gärna komma över ett par svarta o ett par rosa till min stortjej.Bebben har både brun, orange, lila, hallonröd och grå.Till storasyster har jag lyckats knipa ETT par bruna bara
    Här finns det nästan inte ens på baby!!!
    De hade varken röda, bruna eller orana igår.
    Jag spanade på ett par till min stora kille men inte ett enda par i sikte.
    Måste ta mig till ett större Lindex inne i gbg och spana nån dag....
    (¯`°?.¸ ღ Victor 021119 & Robin 070724 ღ ¸.?°´¯)
  • lollypop
    gosmamman skrev 2007-12-22 17:52:10 följande:
    Ingen som vill dela med sig av velouris utbudet på "sitt" lindex???
    Här (helsingborg) är det ofta dåligt med de stora velourisarna. Men det finns ALLTID på baby.
    En mamma håller sina barn i handen en tid men i sitt hjärta förevigt!
  • Beckah82

Här finns massor

gosmamman skrev 2007-12-22 18:05:39 följande:
    Jag fattar inte, på baby är det nästan alltid välfyllt med velorbyxor men INTE på flick. Jag vill sååå gärna komma över ett par svarta o ett par rosa till min stortjej.Bebben har både brun, orange, lila, hallonröd och grå.Till storasyster har jag lyckats knipa ETT par bruna bara
    ♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
  • IntravenösFylletös

tittade på lindex här i Säffle idag, å här fanns det ett par svarta med silverdetaljer på.
    annars fanns det inte nåt
    utom på baby då

Fruntimmer är som madrasser mä hôl i
  • Fam Vollmer
    Fam Vollmer skrev 2007-12-22 17:53:13 följande:
    Var hittar ni sånna där dregel scarfsar i butikerna. Tyckte jag kollade överallt men kunde inte hitta någon Borde väl logiskt finnas på baby men hittade bara en NHL haklapp Vill ha såna trekantformade som man knyter i nacken.
    Flyttar fram min fråga. Någon som vet var man ska leta el det en sån sak som kanske säljer slut fort. Har på tradera sett både med ugglor o stjärnor som e jättefina.
  • lewwe

Jag har sett att de har dreggelscarfsar på exit. Man kan även beställa på nätet, pippilotta.se tror jag sidan heter.

• Monchhichi

Fam Vollmer: Jag har beställt sådana på pippilotta.se. De är kanonbra till alla små dregglisar!

• Mollymajs

Exit har det. Fick hem nya för inte så länge sen i kalmar. Annars är det pippilotta som gäller. Vet att coop haft ett tag men vet inte om de har kvar.
    Fam Vollmer skrev 2007-12-22 19:49:23 följande:

Flyttar fram min fråga. Någon som vet var man ska leta el det en sån sak som kanske säljer slut fort. Har på tradera sett både med ugglor o stjärnor som e jättefina.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2