• lollypop

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

Första tråden blev en stor hit!!!

Så därför startar jag nu uppföljningstråden...

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  

Så gamla som nya... HJÄRTLIGT VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 08:28:23:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 08:29:54:
    Länkar till de gamla trådarna...

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m24597691.html

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m24898225.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 09:18:48:
    OBS!!!
    Länk till NYA bildtråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27551883.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2
  • kikkan79

Var också på rean men det blev mest till ordinarie pris :)

Tre par strumpor till dottern, en lila tunika som det står coolest girl in town.

Samt vars en pyjamas. Till sonen blå/grön med lastbilar o tösens e rosa/grön med lastbilar.

Samt tre par trosor till mig själv för den delen av garderoben behöver verkligen uppdateras :)

• Maria Seg

Ska handla på mån jag, rea eller inte så behöver barnen lite småsaker. Storebror är så himla lång så han behöver pyjamas i str 122 fast han har 116 annars och lillebror är blöjfri före storebror så behöver byta ut bodysarna mot vanliga långärmade t-shirts nu.

• inka

här hittade jag massor på rean på våran lindex butik blev en massa till alla tre barnen så jag är nöjd kommer bli en tur till imorgon till en annan lindex affär också

• zasata

hitta ingen på rean i halmstad.. skit kasst.. blev lite grejer på ord pris i stället..

• Åsa1982

Så dålig rea på lindex!
    TRIST!!!

• xenaa

nån som har nån rbatt kod till online shoppen???

ska precis betala

♥Leo 07-06-22♥
  • Anna2barn

Var i 2 olika Lindex butiker idag och i den ena var det typ inget på rea. Men sen när jag kom till den andra så hade de ganska mkt på rea. Konstigt att de inte har rea på samma saker?

• snigelfart

Åkte ut till köpcentrat enbart för Lindex rea. Kom dit en timme efter att de öppnat och då höll EN tjej på att märka om alla reavaror på barn och baby!!! Blev så fruktansvärt besviken, för det som var ommärkt var pojkkläder och jag har en tjej. Gick en sväng i övriga butiker och på H&M var det lika dåligt på bebissidan när det gäller rea. Finns det ingen mellandagsrea längre? Eller låter man bli att starta rean så man inte kan förlora på de som byter storlek osv?
    Efter ett par timmar återvände jag till Lindex och det hade inte hänt mycket på den timmen kan jag säga! Hon bara gick runt och plockade lite här och där men någon fart att märka om var det minsann inte. Frågade om en bamsepyjamas och då sa hon att var det något mer jag undrade över så kunde jag säga till så skulle hon kolla listan. Alltid något men VARFÖR märker man inte om innan affären öppnar? Så var det alltid förr, att allt var omärkt för början! Missade antagligen massor för vi var tvunga att åka hem. *SKITSUR*

Nu är hon här, vår underbara dotter!
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2