• lollypop

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

Första tråden blev en stor hit!!!

Så därför startar jag nu uppföljningstråden...

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  

Så gamla som nya... HJÄRTLIGT VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 08:28:23:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 08:29:54:
    Länkar till de gamla trådarna...

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m24597691.html

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m24898225.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 09:18:48:
    OBS!!!
    Länk till NYA bildtråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27551883.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2
  • solida
    Pigelinen skrev 2007-12-27 09:29:57 följande:
    hej får man ställa en fråga om vuxen kläder här?
    Klart man får!!
  • Pigelinen

Jag måste försöka fjäska för Lindex... vet inte hur det ska gå men jag får försöka, någon med erfarenhet?
    Min man hade köpt underkläder till mig i julklapp men han hade köpt min vanliga storlek på bh och den var förliten nu eftersom jag vuxit (är gravid i v 6)... men han har självklart inte sparat kvittot.. -du har ju alltid haft den storleken... var hans kommentar..

hoppas att det går att byta ändå, dessutom var det puch up effekt på denna och det behöver jag knappast nu.

Jag har hittat ett konto utdrag på hans bankkonto med datum, summa och ett nr skulle gissa att det är deras butik nr. Kan det vara till hjälp? Tror ni att jag får byta?

Sen undrar jag också om någon har tips på en bra skön bh som man kan ha när man är gravid? 75 B i vanliga fall och gillar puch up men skulle gissa på att jag är 80C nu och vill inte ha puch up utan en bekväm bh, alla mina gamla skaver och de ramlar ur...

Tack, gode Gud!!!
  • Mstery
    Pigelinen skrev 2007-12-27 09:41:15 följande:
    Jag måste försöka fjäska för Lindex... vet inte hur det ska gå men jag får försöka, någon med erfarenhet? Min man hade köpt underkläder till mig i julklapp men han hade köpt min vanliga storlek på bh och den var förliten nu eftersom jag vuxit (är gravid i v 6)... men han har självklart inte sparat kvittot.. -du har ju alltid haft den storleken... var hans kommentar.. hoppas att det går att byta ändå, dessutom var det puch up effekt på denna och det behöver jag knappast nu.Jag har hittat ett konto utdrag på hans bankkonto med datum, summa och ett nr skulle gissa att det är deras butik nr. Kan det vara till hjälp? Tror ni att jag får byta?Sen undrar jag också om någon har tips på en bra skön bh som man kan ha när man är gravid? 75 B i vanliga fall och gillar puch up men skulle gissa på att jag är 80C nu och vill inte ha puch up utan en bekväm bh, alla mina gamla skaver och de ramlar ur...
    ska väll inte vara några problem om lappen sitter kvar. jag bytte en body utan kvitto igår
  • charmmiss
    Pigelinen skrev 2007-12-27 09:41:15 följande:
    Jag måste försöka fjäska för Lindex... vet inte hur det ska gå men jag får försöka, någon med erfarenhet? Min man hade köpt underkläder till mig i julklapp men han hade köpt min vanliga storlek på bh och den var förliten nu eftersom jag vuxit (är gravid i v 6)... men han har självklart inte sparat kvittot.. -du har ju alltid haft den storleken... var hans kommentar.. hoppas att det går att byta ändå, dessutom var det puch up effekt på denna och det behöver jag knappast nu.Jag har hittat ett konto utdrag på hans bankkonto med datum, summa och ett nr skulle gissa att det är deras butik nr. Kan det vara till hjälp? Tror ni att jag får byta?Sen undrar jag också om någon har tips på en bra skön bh som man kan ha när man är gravid? 75 B i vanliga fall och gillar puch up men skulle gissa på att jag är 80C nu och vill inte ha puch up utan en bekväm bh, alla mina gamla skaver och de ramlar ur...
    Bh ska väl inte vara några problem att byta, de behöver ju inte plomberas som ett par trosor, du kan ju ta med kontoutdraget och säga som det är.
    Lindex har jättesköna amnings BH.n, satsa på en sån utan byglar, den kan du ju ha efter graviditeteten oxå (kanske inte i början då brösten är enorma). De har en för 169kr som är i bomull men den är inte så bra, satsa på de som är lite dyrare ca,300 kr med skön vaddering och breda axelband.
  • almn

Hej på er!

Var allt ute på reastarten igår.

Blev dock liiite besviken. Förra året hade den raddat upp en massa på ena sidan av affären men i år var det lite smått utspritt överallt. Inte så värst mycket heller. Men det kommer kanske sen.

Hittade i alla fall någt till Devin (lagt in i bildtråden) och sen hade jag med min syster som fylla år så fick hon Rota efter nått Hon fann en jättefin klänning i sånt silkit material, gul,svart och vit tror jag... FIn fin blev hon

Jag hittade bara ett par sånna supermysiga strumpor. Så mysiga att sambon oxå villle ha ett par så vi ska kolla idag om där finns kvar.

• almn

Hur är det nu med reavaror.. Får man byta eller reklamera!? Köpte ett par byxor igår, dem görna i bildtråden. Sonen har haft dem på sig i ca 2 timmar och nu när vi ska byta blöja o ta av byxorna så åker knappen av. En sån tryck-knapp som inte går att sätta tillbaka.

Kan man gå tillbaka till butiken med byxorna och få nya(eller ny kanpp??) trots att det är rea-vara?

• Mollymajs

jag har lämnat tillbaka reavaror ja ångratt mig samma bytesrätt som vanliha varor på Lindex. har även reklamerat trasiga varor utan problem.

almn skrev 2007-12-27 12:55:08 följande:
    Hur är det nu med reavaror.. Får man byta eller reklamera!? Köpte ett par byxor igår, dem görna i bildtråden. Sonen har haft dem på sig i ca 2 timmar och nu när vi ska byta blöja o ta av byxorna så åker knappen av. En sån tryck-knapp som inte går att sätta tillbaka.Kan man gå tillbaka till butiken med byxorna och få nya(eller ny kanpp??) trots att det är rea-vara?
  • almn
    Mollymajs skrev 2007-12-27 13:17:15 följande:
    jag har lämnat tillbaka reavaror ja ångratt mig samma bytesrätt som vanliha varor på Lindex. har även reklamerat trasiga varor utan problem.
    även om man har tagit av lapparna o så?! Har lapparna kvar och kvitto...
  • almn

Saken är ju den att jag vill ha dem byxorna. Satt fint på grabben o såg supersköna ut. Kanske inte finns kvar... med tanke på att det är reavaror.

Äsch.. Får ta mig dit idag o höra efter

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2