• lollypop

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

Första tråden blev en stor hit!!!

Så därför startar jag nu uppföljningstråden...

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  

Så gamla som nya... HJÄRTLIGT VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 08:28:23:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 08:29:54:
    Länkar till de gamla trådarna...

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m24597691.html

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m24898225.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 09:18:48:
    OBS!!!
    Länk till NYA bildtråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27551883.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2
  • Mollymajs

Vi ville egentligen ha just Witewash men de är påväg att utgå ur sortimentet. Vi hoppas på att i framntiden få syskon o då vill vi ha likadana stolar och det kan ju va svårt o få tag på¨en witewash då.
    Maj bebis 07 skrev 2007-12-28 12:26:18 följande:

Köpte min tripptrapp till fullpris Men fick pengarna i doppresent så det gjorde ju inte så mycket . Ville bara säga att när vi köpte vår "white wash" så sa butiken att de haft mycket problem med de färgade stolarna (vi ville egentligen ha en helvit). Att de inte tål lika mycket som de andra. Men då fick man såklart reklamera om det var så. Därför tog vi en annan! Men fråga om det, de kanske har blivit bättre nu!
  • Maj bebis 07

minigrynet
    de hade fått många reklamtioner att färgen lossnar eller har blvit märken som inte går bort när barnet "bånkar" på stolen och håller på som de gör.

Mollymajs
    Å ok det var ju synd! Har inte tänkt på stol till eventuella syskon än men såklart det hade varit fint med lika då!

• Mollymajs

Får ja fråga vad selen kostade. Vi behöver nog en sån oxå då fisan är en klätter unge.

miniGrynet skrev 2007-12-28 12:25:18 följande:
    Ja, vi hade en kupong då så om man handlade över 1000 kr (stolen kostade nog 1049 kr tror jag), så fick man rabatt på det som man handlade utöver det. Köpte bågen där, sen beställde jag en sele på 1klass.se, den behövde vi för dottern reste sig i stolen hela tiden.
  • Maj bebis 07

Vi ska nog också köpa en sån sele. Mollys stället sig också upp nu och har sett att kompisens äldre son klättrar ur utan problem...

• miniGrynet
    Maj bebis 07 skrev 2007-12-28 12:34:06 följande:
    minigrynetde hade fått många reklamtioner att färgen lossnar eller har blvit märken som inte går bort när barnet "bånkar" på stolen och håller på som de gör. MollymajsÅ ok det var ju synd! Har inte tänkt på stol till eventuella syskon än men såklart det hade varit fint med lika då!
    Jaha, ja, det är ju sånt som tyvärr blir när man har målade saker.
    Trodde det var något som var värre än så.

Men det klart, det blir kanske inte så snyggt efter några år. Men jag är tveksam till att man kan reklamera stolen efter några år pga märken/avskavd färg.
    Vi får väl se, vi har bara haft stolen i ca 4 månader.

Elise fick Brios fina träklossar i pastellfärger i julklapp, dom var det märken på efter redan 3 minuter då hon hade slagit två emot varandra och den oranga färgen gav märken på den gula direkt.
    Lite tråkigt, men det är väl så det är kanske.
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
  • miniGrynet
    Mollymajs skrev 2007-12-28 12:37:52 följande:
    Får ja fråga vad selen kostade. Vi behöver nog en sån oxå då fisan är en klätter unge.
    Minns inte exakt, men runt 300 kr kostade den.
    Det är en jättebra sele, hon sitter jättebra med den på sig!
  • Maj bebis 07

minigrynet
    nä jag förväntar mig nog också mer eller mindre skador på stolen när man har en liten hulligan hemma . Vet inte hur illa det varit med de målade stolarna men tanten i affären hade en son som hade en turkos stol till sitt barn och den var enligt henne skadad så den såg tråkig ut. Nä tror inte heller de går reklamera efter lång tid men om tex din stol blir jätteful nu efter så kort tid så tycker jag att du ska göra det.

• miniGrynet
    Maj bebis 07 skrev 2007-12-28 12:45:00 följande:
    minigrynetnä jag förväntar mig nog också mer eller mindre skador på stolen när man har en liten hulligan hemma . Vet inte hur illa det varit med de målade stolarna men tanten i affären hade en son som hade en turkos stol till sitt barn och den var enligt henne skadad så den såg tråkig ut. Nä tror inte heller de går reklamera efter lång tid men om tex din stol blir jätteful nu efter så kort tid så tycker jag att du ska göra det.
    Ok!
    Bra att du berättar det du har hört! Tacksam för det!

Ja, har man en mini-huligan så!
  • Kazeer
    milimina skrev 2007-12-28 08:31:04 följande:
    vi har en sån dress som junior hade förra året, jag körde den på 40 grader mörk tvätt. den har inte missfärgats.(jag vet att man ska följa gradanvisning och ljusaste färg men jag vägrar tvätta ett plagg ensamt)
    Jag brukar också vägra tvätta ett plagg ensamt. Den här gången tänker jag dock göra ett undantag. Det är tack och lov inte ett plagg som sonen kommer att använda ofta så att jag kommer inte att behöva tvätta det så många gånger innan det är urvuxet.
    Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • Helenapena

Hej hopp!
    Här är ännu ett Lindex-fan Har kikat in i den här tråden ett bra tag nu och idag tar jag steget fullt ut och blir officiell, ha ha!
    Handlar det mesta (typ allt ;) till dottern där och senast igår var hon sötare än sötast i djurtunikan Väntar nu med spänning på alla vårnyheter, livfarligt för ekonomin dock

Måste bara få tipsa er som är på jakt efter ny matstol om RuffKnuff-stolen, www.ruffknuff.se Samma funktion som Tripp trapp men till ett kanonbra pris! Vi är supernöjda med vår

Vi ses!!
    //Helena

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2