• Snorky

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

men grejen som varit med pop är att de har så fruktansvärt bra andrahandsvärde och därför har det i princip varit billigare att handla pop! Jag handlar oftast ytterkläderna på rea och då får jag igen i många fall allt jag betalat, ibland mer, när jag säljer det sen. Medans Lindex inte ens känns värt att lägga ut ibland för man får en bråkdel typ. Men nu när de ska höja till helt sjuka priser så kommer det inte löna sig i längden med pop. För jag hade ju aldrig betalat 600:- för en begagnad jacka, oavsett om det var pop, men folk kanske gör det?? dock tror jag det kommer bli svårare att få lika bra betalt för pop i fortsättningen om man sätter det i relation till inköspriset. Så nej... jag funderar faktiskt på något annat. Men vi får se. Mina barn kan ha sina pop-jackor från förra våren hela den här våren, så kanske jag köper på rean i juni sen om det är vettiga priser då.

Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • Snorky
    annie dark skrev 2008-01-17 12:22:58 följande:
    Vad är det för molngrejor KappAhl fått in?
    ett tvådelat set bla... en jacka i vit/rött eller vit/grönt med små moln på och så röda el gröna byxor till.
  • Snorky
    mollan nu skrev 2008-01-17 15:21:24 följande:
    jag oxå, deras med dragkedja fram. Kostar 79:- om jag inte minns fel. Köper bara med 30% kupongerna man blir överöst med.
    ja, just nu har jag ett sms som gäller ända in i februari med 25% på valfri vara till ord. pris! Fick sms:et i början av året... så man hinner ju handla på det en hel del!
  • Snorky
    inka skrev 2008-01-17 16:20:56 följande:
    när jag handlar på sms har dom i kassan sagt att man måste radera det direkt när dom ser i affären så här kan man bara använda dom en gång.
    här sa de ingenting. Men jag vet att det är olika beroende på personal. Jag vet förut en gång att de sa att jag fick lov att radera när jag fick ett liknande erbjudanade och jag hade utnyttjat det. Men då låtsades jag bara flippra lite med knapparna! De kollade ju inte så det var borta!
  • Snorky
    Solida: Jag köpte fleeceställ på Åhlens på halva reapriset idag! Jättesnyggt för övrigt, jag har dock inte lyckats få upp bilder än.
  • Snorky

Jag gillar också dessa typer av pyjamas... för då kan man använda de dagtid också!  De ser ju inte ut som pyjamas så mkt! Heldräkter är helt underbart nu när lillkillen precis lärt sig gå o knatar runt överallt! Jag knäpper också när han står upp och det går jättebra.

• Snorky
    Mollie skrev 2008-01-19 12:47:31 följande:
    Nu finns både den röda och den blå i bildtråden!
    jag såg de live idag! Men jag kunde inte bestämma mig för vilken så det blev ingen! Men det blir nog en i framtiden. Men sen var jag så osäker på storlek också... jag tyckte de såg så stora ut för att vara Lindex. Lillkillen har ju 86 på Lindex nu men jag tyckte 80 såg ut att räcka. Hur tycker du de är i storlek?? jag får nog ta med en bodysuit som är lagom o jämföra.
  • Snorky
    Squeezetoy skrev 2008-01-19 19:35:10 följande:
    Min pojk har på sig en av de nya pyjamasarna nu och tyget är verkligen rejält, känns mer som ett dagplagg än till natten faktiskt. Så jag kommer nog också köra på dom lite dagtid. Ska nog köpa en till också Köpte ju blåa djur och röda ränder, men jag ska nog köpa röda djur också.Lite "synd" att de passar så bra dagtid också eftersom jag verkligen behövde pyjamasar.
    haha... och jag som nyss köpt massa pyjamasar är glad att de funkar som bodysuits för det är precis vad jag vill ha! Men dock är jag så velig och vet inte vilka färger jag ska ha! 4 st är nog lite väl många!
    Hur tycker du de är i storleken?
  • Snorky
    MrsQ skrev 2008-01-19 23:33:06 följande:
    Jag hoppas verkligen att halva-rea-priset rean startar denna vecka Nån som har en aning...
    ja, de kör ju redan lite ta 2 betala för 1... bla barnbyxor, damblusar/byxor, accesoarier... Så det kommer nog snart. Jag tror nästan att nåt händer på måndag! Funderar på att ta en sväng in då o kolla!
  • Snorky
    Mollie skrev 2008-01-19 23:51:14 följande:
    Jag hade ju hoppats på att sonen skulle ha en i natt då ajg tvättat dem, men jag glömde bort att hänga upp tvätten så de han inte torka... Men ajg jämförde med MOLOs 86 och den är större!!Föresten, man ha MOLOs bodysuit med moln, sol, blixtar och regn som dagplagg?? Tycker ni det?
    vilken var större? Molos el Lindex? Jag har iofs ingen Molo så det säger mig inte så mkt. Fast Molo brukar väl vara rätt normala har jag för mig?!
    Jag tycker man kan ha alla molosuitar dagtid.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2