• Snorky

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

MallaW skrev 2008-01-30 19:34:30 följande:
    Kan man använda hur många 50:- kuponger som helst?
    det kan man säkert! Det har funkat förr
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • Snorky
    pelagonia skrev 2008-01-30 20:39:54 följande:
    men dem reg inget på clubkortet ?
    de har inte gjort det förut, då jag flera gånger utnyttjat samma kuponger många gånger! Men jag lovar inget, då jag inte kan garantera att de inte gjort om nåt. Men skulle så vara fallet så skulle jag bara säga att jag fått min mammas kupong, eller en kompis etc.
  • Snorky
    seSSa skrev 2008-01-30 20:34:04 följande:
    kan man kombinera t3b2 me rabattkupongen "-50 kr"?
    ingen aning, men det är väl som vanligt olika i olika butiker.
  • Snorky
    miniGrynet skrev 2008-01-30 22:13:55 följande:
    En ny (?) liten goding! www.lindex.se/Products/Product.aspx&s...
    jaaaaa... den vill jag haaaaa!! Har spanat på den halva kvällen MEN frågan är om 80 blir för smått till min minsting. Hoppas INTE!! Vi får prova!
  • Snorky
    zippis skrev 2008-01-30 21:57:43 följande:
    Nån som provat förut att använda flera kuponger vid SAMMA köp? Jag har skrivit ut flera kuponger förut och använt en vid varje köp. Alltså delat upp plaggen och köpt ett plagg per kupong. Det funkar ju bra! Nån som provat att typ betala med 4 kuponger om man handlar för typ 200kr? Det står inget på kupongerna att de inte får kombineras med andra erbjudanden.

jag har aldrig vågat prova innan, och jag skulle inte göra det nu heller. Men det borde gå, för det står ju inget om det. Men jag tror nog personalen hittar på sina egna "regler" att man bara får utnyttja en åt gången. Men eftersom de finns olika varianter med olika kod på de där kupongerna så borde det väl åtminstone funka att utnyttja två samtidigt. O vissa har fått en på posten o en på mailen, då borde man väl ändå kunna få utnyttja båda vid ett köp?!?

Du kan väl testa o sen rapportera åt oss!

• Snorky
    zasata skrev 2008-01-30 22:55:12 följande:
    vad säger dom i butik då?
    jag fattar det som att det var det hon undrade
  • Snorky
    xenaa skrev 2008-01-30 23:29:41 följande:
    har ni sett?de hängde upp dem idag när jag var i min lindex. suuuuuper söööta fanns i många färger.dock babystlwww.lindex.se/Products/Product.aspx&s...
    jo, jag såg de igår i butik... så himla fina! JAG VILL HA EN BEBIS!!!
  • Snorky
    mortillsju skrev 2008-01-31 09:39:35 följande:
    Måste bara berätta. Idag har vår lillasyster på sig fina Lindex kläder. Nämligen dessa:Brun velourtunika/klänning med broderad rosa fågel med tillhörande långärmad t-shirt under i ljus rosa och många små fåglar. Dessa plagg är från förra vintern och har fyndats på Tradera. Till detta bruna strumpbyxor med små hundar, också de från förra vintern. Jättefin är hon!!Det är så sorgligt bara att alla fina Lindexkläder finns på bebisavdelningen och att hon nu växer ur den. Och VARFÖR finns inga söta strumpyxor över storlek 80? Med små hundar på till exempel?
    jag har också separationsångest! Allt är så fint på baby, men varför kan de inte få ha allt det gulliga ett tag till. Måste de bli så himla häftiga o tuffa för att fyllt 1 år?!? Det känns så tråkigt. De kunde väl ha bebissortimentet upp till 98 el nåt iaf?!?
  • Snorky
    mortillsju skrev 2008-01-31 13:51:46 följande:
    Jag håller med dig! Min lilla ettåring vill fortfarande ha en velourtunika med en liten fågel. Och hon vill säga vov vov åt sina strumpbyxor. Jag tycker inte alls att sortimentet från 86 är lika fint för små (för att inte tala om pojksidan....uruselt). Jag skulle önska att de gjorde bebiskläderna som du säger...upp till 98 eller så. Som den där nya fleecen....med djur på som finns under nyheter. Den vill vi ha men jag tror den är för liten
    tur att det finns andra klädmärken att köpa där barn får vara barn läääänge!!
    Det är lite tråkigt att de nästan måste kläs som vuxna bara de kommer upp i 86-92!
    Som du säger, tjejkläderna är hyffsade, men pojkkläderna är ju katastrof. Bara monster o läskigheter... det är först nu min 3-åring accepterar såna kläder. Jag hade jättesvårt ett tag då han var rädd för de flesta "pojkkläderna". Så ska det ju inte behöva vara. Men jag har som tur är inget emot att sätta kläder från flick på mina pojkar, flickor är ju iaf tillåtna att ha lite gulligare kläder med lite snällare djur etc.
    Ja, nu ska jag inte halka in på det spåret igen, för det finns de här i tråden som stör sig på dessa diskussioner.
  • Snorky
    dalkulla85 skrev 2008-01-31 14:12:19 följande:
    Var in på Liondex en igår en snabbis och hittade då ett par gula velourisar. Har försökt lägga in bilden i bildtråden, men får den inte stor.Men vill ni se kan ni kika in här; det är bilden längst upp till höger. www.familjeliv.se/hem/dalkulla85/galleri.php
    åhhh... de MÅSTE jag ha!! Min minsting passar ju såååå bra i gult!!
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2