• maugu

Vi som shoppar danska barnkläder del 8

Buttelina skrev 2008-01-09 21:06:05 följande:
    klart men nu måste jag binda ett band och sätta hängelås på plånboken, annars kan jag inte handla molo nyheter...
    Jag tror vi är många med dig  
    Måste erkänna i rea-iver har jag plockat på mig många plagg då det funnits storlekar..men, ej säkrt om jag ska behålla dem-lär väl åka ut på Tradera.
    OT men en auktion av mina är nästan uppe i ny pris.-dvs jag har betalat 88:- för att använda ett set-me like..och auktionen är ej över...
  • maugu
    Zvartaliljan skrev 2008-01-09 21:11:39 följande:
    Nej nu bara måste jag ha den vita igelkottsbodyn i 92. så hjälp mig hitta en! Gärna de lila igelkottleggingsen också.  
    Vet du, IDAT.dk har det du letar efter-tror det är svårt att hitta något i Sverige-speciellt bodies i stk 92-de flesta slutar i stk 86..
  • maugu
    Angelinah skrev 2008-01-09 21:13:16 följande:
    samma här... eländes elände e de...Idag blev de för mig Igelkottsoverallen, kikid brallorna å en molo tröja.. En tusenlapp mindre till nyheterna... Kommer bilder?
    Vad fick du bet för overallen och vart köpte du den?
    Min favvo danska webshop-www.paradisvej.com startar sin rea den 18 jan..de har redan nu 30% på overallerna..
  • maugu

Ang bilder-jag tror inte jag vågar inser hur mkt jag beställt hem  Jag tror maken skulle se ut som han den röde om han visste

• maugu
    Buttelina skrev 2008-01-09 21:21:04 följande:
    BATINKI har igelkottebodyn i strl 92 och eleraff har väl leggingsen??
    Vilken koll-jag är mest i Danmark och shoppar
    Ställde en fråga tidgare idag om Eleraffs webshop-jag kan inte se varorna och det måste vara någon inställning i min dator..inte ett plagg därifrån pga detta.Någon dataguru som kan hjälpa mig  
  • maugu
    Zvartaliljan skrev 2008-01-09 21:27:04 följande:
    Jaaa där fanns den ju! Men tror ni nu att Maia kan ha bodyn i 92? Någon som har den bodyn? Hon har ju precis börjat med 86 så 92 känns så stort´. Och är den lika vid i modellen som bodysuiten så kommer hon ju drunkna i den
    Svårt att säga , men sonen har 80 i alla sina plagg från IDAT och de är yttepytte lite stora..Efter en tvätt så har de "krympt"till sig lite..det beror oxå på om du vill använda nu eller om den ska ha lite längre hållbarhet..Jag tror jag hade tagit 86..
  • maugu

Apropå body-använder ni dem hellre än tröja upp i större storlekar?
    Jag kommer ihåg sedan tjejerna var små att de flesta lade av runt året men nu vrkar det vara som att man gärna behåller bodies upp till 2-årsåldern? Eller?

• maugu

Ok, då är det fortfarande som förr mer eller mindre. Jag tänkte oxå köra body till 86 på sonen men så hoppar vi på de coola tröjorna
    Nej, nu ska jag njuta av lugnet o en stor kopp te.
    Ha det gott alla!

• maugu
    Buttelina skrev 2008-01-09 23:08:31 följande:
    japp, det ska det göra det finns i kollektionen! Hoppas att e-butikerna tar in dom färgerna. men det gör dom säkert. de brukar ju ta in nästan alla färger i bomullskläderna.
    Nu vaknar jag oxå till-vit/lila-jag är helt hooked på lila som ni kanske sett Äger dock bara ett Katvig-plagg just nu så det kan ju alltid ökas..
  • maugu
    Lina med Liten skrev 2008-01-09 23:11:36 följande:
    God morgon! Jasså du hörsammade också lockropet
    Japp, skulle hoppa i säng men skulle bara kolla läget lite...det är en av de roligaste tillhållen för mig..barkbåt-har inte hört det sedan jag låg i lumpen Fick tillbaks många minnen, vissa mindre angenäma Tänker inte utveckla..
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 8