• maugu

Vi som shoppar danska barnkläder del 8

Angeliah-vill du att jag ska mäta den och vilka mått vill du ha isåfall?

• maugu
    Angelinah skrev 2008-01-09 17:52:42 följande:
    De låter ju kanon!!! Ååå skulle du vilja mäta?? *snällt* nacke-gren samt innerben/innerarm...   
    Ok, här är måtten(lite udda dock).
    Nacke till gren: 52 cm
    Innerben ca 24 cm
    Armhåla till handled: 24 cm

Den är ganska lång i ryggen men det gör att det är ej obehagligt när de sitter..tänkte inte på det när Gustaf hade den på sig...
  • maugu

Om någon letar MOLO till bra pris-in på Sweetfunky. Tröjor med stjärnor, lamm m mfrån stk 80 och uppåt, från 99,50-114,50 + 20% rabatt..FYND FYND  

Order från mig givetvis-i garderoben för tillväxt-jag är helfrälst på gul med svarta stjärnor..

• maugu

Pompom (garnnystan) för tjejer i tröjmodell..Många olika varianter av MOLO i stk 104, 110 0ch 116 vad jag såg...

• maugu
    Angelinah skrev 2008-01-09 19:21:21 följande:
    Åååå jag hittade byxorna!!! KIK KID rosa velour    Blev en VÄÄÄÄLDIGT billig molo tröja åxå ;)
    Toppen-jag köpte på mig 86 och 92..99.50 + 20%= gratis   nästan iallafall..Så nöjd men snart har pengarna gått på årets och inget kvar till nyheterna..jag måste hej, jag måste hejda mig när jag ser en MOLO-grej...
  • maugu
    Wailea skrev 2008-01-09 19:29:52 följande:
    Blir det 20% extra på de nedsatta priserna...
    Japp-dras i kassan Jag trodde oxå att priserna var satta men jag fick 20% på allt som tagit i korgen som var nedsatta när jag kom till kassan..Sådana här priser skulle det vara jämt
  • maugu
    Tildamamman skrev 2008-01-09 19:40:57 följande:
    Ja, jag har faktiskt köpt ESL byxorna till Lillebror, men är osäker på om de kommer att sitta bra på honom. Katvig skulle komma med svart/vita ränder, det har jag hört tidigare ja, antagligen från dig?? Men nej, inte fint nog. Det står helt stilla i mitt huvud. Vad finklär man en liten pojke i om de byxorna inte passar?? Och om de passar, vad har jag till?? Vit tröja känns inte fint nog, men sitter skjorta bra på en 13 månaders?
    Skjorta är fint-det har vi använt på vår son när han var 6 mån med en slipover-såg så stilig ut
  • maugu

Jag vill oxå ha Buttelinas Katvig set..surar lite..ha rinte hittat någon affär som har det..suger att bi Norrlands inland..vaknar sent här..Det finns 3 affärer i min stad som har lite plagg av varje-trist och utplockat och framförallt ingen rea än Tur att nätet finns

• maugu

Ursäkta att jag stavar som en kråka då och då..hjärnan snabbare än fingrarna..

Tjollbolla, vad fin han blev i MOLO setet och snickisarna var urcoola

• maugu

Isold-vilka fina grabbar och kläder..tänk att du lyckas få äldsta att posera så snyggt-tycker det är kul att killar oxå kan få fina och roliga kläder...

Var in på småtting och köpte på mig Moonkids suiten (har inte du en sådan Tjollabolla?!). Måste testa och har sneglat ett tag på den-40% har de nu i shopen och 29:- i frakt.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 8