• maugu

Vi som shoppar danska barnkläder del 8

sofia23 skrev 2008-01-08 18:25:43 följande:
    på batinki,är det det prise som står eller fnns det nån kid att skriva in?
    På Batinki är rabatten dragen dvs 30%.
    Jag fyndade bra hos Madsogmille.dk
    . Fanns många storlekar kvar i utter, lamm m m.
    Jag slog till på 86or och kommer skicka ut mina 80 på Tradera
    Håll utkik om någon vecka, vem vet vad som dyker upp
  • maugu
    SmillaMilla skrev 2008-01-08 20:23:00 följande:
    Visst menar du denna??Den har vi inne. Har en kortarmand body under.
    Vilken söt och cool liten tjeja du har  Superfin liten Svea!
  • maugu
    Buttelina skrev 2008-01-08 20:26:17 följande:
    Inte lätt att få bild på virvelvindarna såå fint
    Bedårande , Buttelina. Superfina färger på telningarna. Jag såle min svarta dress från Villervalla.. passade inte hos oss men er lillkille ser cool ut!
  • maugu
    Tjollabolla skrev 2008-01-08 20:33:53 följande:
    *VILL HAAAAAAAA*   
    Finns i webshopen hos Villervalla själva-www.villervalla.se De är i superkvalité dessa kläder, tycker jag.
  • maugu
    alex 07 skrev 2008-01-08 20:41:32 följande:
    Måste rusa, vi ses. Det blir Harmoni imorgon tror jag :)
    Harmonibarn?
    Har de rea? Inget i webshopen iallafall-trist för där finns det många stk kvar av tex MOLO..
  • maugu

Vet ni, fick just erbjudande från Wiells baserat på deras bonussytem..jag som älskar Urban Elk fick en vit bodysuit med lila älgar i stk 86, en blå valar i 86 och en vit farfarströja med med lila älgar i stk 86 inkl frakt för 276:-   Nu ska jag fortsätta skruva ihop IKEA byråer

• maugu
    snigelina skrev 2008-01-09 07:45:46 följande:
    Typiskt att Eleraff skulle börja med "ta 3 betala för 2" på rean samma dag som jag beställde två plagg.. uääääääh..
    God morgon!

Är det bara jag som har prblem med Eleraffs hemsida-dvs jag kan ej få fram alla produkter och den funkar bedrövligt för mig-är det någon datakunnig som kan berätta om jag har någon inställning som blockar sidan?
    Har inte ebställt en enda grej därifrån pga detta-och det är bara deras sida som jag ej kan få att fungera-frustrerad..
  • maugu
    SmillaMilla skrev 2008-01-09 17:04:06 följande:
    Alltså igelkottarna är ju idat och de är supersmå. Jag tycker nog att du kan ta stl 80. Men midiappel är ju från Katvig och på den är Svea 62 och kan ha den än. Så där tycker jag att det borde kanske räcka med 74. Ja om han skall kunna ha den under våren.
    Hej alla!

Hoppar direkt in ang. igelkotterna (mina favoriter).
    Min kille som är 72 cmhar 80 nu och det passar perfekt-han har ganska långa armar i proportion till kroppen IDAT bör man alltid ta en stk större i bodies men varning för velourbyxorna-där verkar det vara omvänt förhållande dvs ta en stk mindre Leggings är oxå ok i vanlig stk.
  • maugu
    ängeln83 skrev 2008-01-09 17:14:59 följande:
    Men nu blir jag SUR.Nån som beställt från villervalla och vet ungefär hur lång tid det brukar ta innan man får bekräftelse om kläderna finns på lager?
    Japp, jag...jag härmade  Buttelina (flåt), valde stjärnbody, randiga byxor, mössa och halsduk-fick mail idag att allt fanns hemma och skickas så fort bet är gjord..
  • maugu
    Angelinah skrev 2008-01-09 17:29:00 följande:
    Åååå där e du ju!!! Liten fråga.... Vilken strlk har du på igelkottsoverallen? alltså vinter?
    Jag har 80 och den är rymlig måste jag säga.För mig är den 80/86.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 8