drar skinnet nånsin ihop sig????
Finns det nån mer än jag som verkligen mår fruktansvärt dåligt över allt det överflödiga skinnet som är kvar på magen efter graviditen? Jag gråter verkligen över min mage varje gång jag ser den. Jag HATAR den dallriga klumpen som sitter mitt på min kropp och ibland vill jag bara ta en kökskniv och skära bort allt det överflödiga själv!
Nån som har lite äldre barn och kan tala om ifall det drar ihop sig nån gång eller kommer jag alltid att se ut såhär? Jag har två barn som är 3 år och 9 månader. Båda graviditeterna har jag gått upp drygt 20 kg och sedan gått ner ganska fort igen till min vanliga vikt. T.o.m när jag var gravid med min nr 2 så var det överblivet skinn under bebismagen som min pojkvän brukade dallra med och skratta åt tills han insåg att jag verkligen blev ledsen på riktigt.
Jag skiter i att brösten hänger och att min rumpa blivit bredare än innan, men just detta skinn på magen (och även gäddhäng då jag fick väldigt stora överarmar) gör att jag tvekar över att bli gravid igen. Något som både jag och min pojkvän verkligen vill..
Jag vet att detta låter ytligt, men för mig är det en jättestor grej!!
Jag tränar på gym tre gånger i veckan och smörjer in mig med firming bodylotion varje dag, men inget hjälper..
Jag är desperat!!!!!
Nån som har något råd?????
Eller vet vad en bukplastik kostar?