Sockerpullornas tråd

Gamla trådarna:
www.familjeliv.se/Forum-11-240/m21936837.html
www.familjeliv.se/Forum-11-240/m25081233.html
Välkomna in

Någon som är sugen på bakelser och annat gott?
Här kan man frossa hur mycket som helst utan att gå upp ett gram!
Japp, det är sant!!!
http://www.bhkc.co.uk/data/PicKnit_Patterns.htm
Hur gör man en klänning till en tjej??? Kan inte få till det alls och nu börjar jag tröttna, ska göra en tårta till imorron med en prinsessa på men kan bara inte få en klänning på henne... Begriper inte hur jag ska göra för att det ska bli bra!!
Någon!?!?!?
Hej flickor!
JFL: vad roligt! Längtar, längtar efter tårtbilden! *LER STORT*
Rimmis: Var inne idag och handlade material till utställningstårtan. Det var skönt att prata med henne och resonera lite omkring tårtan Måste väl börja lite smått med den snart
JFL: Fy, vad roligt! Avis.... hihi
Sitter och söker bildinspiration till min tårta, börjar bli sugen på lite tårta nu... Mmm kanske ska hämta min sista chokladCC ur frysen och stilla sockersuget.
Varför ska jag ge mig på så svåra projekt? Fast det är ju det som är kul, lite utmaning att jobba emot
Måste börja skissa ner planen på papper också så att jag vet vad jag behöver komplettera. På lördag är sista dagen C&D har öppet, sista chansen att komplettera, sedan har de stängt i 2 veckor och öppnar inför invigningen och då ska tårtan vara klar
Vad kul med utställningstårta !! Som vi dessutom får se oxå
Ska du göra på dummie eller gör man på vanligt tårta?
Förresten JFL, vet du om man ska/kan ta med sig egna verktyg på kursen, jag har ju en del och vill inte få dubletter om man måste köpa där lixom. Ska bli så kul!!!