• Svar på tråden Sockerpullornas tråd
  • MariaX m 2

Joo det är idag, tack ! Eller jag vet inte, ska man vara glad för man blir *huga* 35 *?

Jag ser dina drömmar sakta lossna från mitt liv...
  • Maraschino
    MariaX m 2 skrev 2008-03-13 09:21:16 följande:
    Joo det är idag, tack ! Eller jag vet inte, ska man vara glad för man blir *huga* 35 *?
    Klart man ska, man får ju presenter!! Och Tårta!!

Fyller själv om en vecka, blir då 28 och börjar känna mig gammal och off pga att jag inte jobbat på tre år, ska man nu gå hemma med en ny liten i sommar kommer man ännu längre från allt vad jobb heter..

Nä nu ska jag sova en liten stund innan ungarna ska hämtas på dagis och skola!
  • MariaX m 2

Åhh 28, den ljuva tiden

Jag vet vad du menar, jag har inte jobbat sen jag var 28 banne mig, har varit hemma med tre barn och pluggat. Förhoppningsvis får jag jobb nästa vår när jag är färdig lärare

Sov gott

• Solaika

Just 17.. Jag har ju skrivit upp i mobilen att du fyller MariaX.. ändå har jag nästan glömt det. 

Men

JÄTTEGRATTIS!!!

Kom och gå en mil i mina mockasiner, innan du bedömer vem jag är.
  • Ankmor

och jag som gratulerade helt fel person på Taxens

GRATTIS MARIA!!!

Här är rent nog att hålla sig frisk och rörigt nog att trivas ...
  • JFL
    Maraschino skrev 2008-03-13 09:07:15 följande:
    Ok! Jag tycker det är svårt att måla blommorna, kanske har fel penslar. Vad använder du för penslar?? De jag har är köpta från panduro och ska snart bytas ut då de har blivit spretiga.. Tips!?
    Jag har köpte konstnärspenslar på järnaffären, jättebra är de. Har andra billiga varianter, men de håller ingen pulverfärg och spretar bara.  Dessa penslar är ljuvliga. Jag har bara kostat på mig 3 st och de är jag sååå rädd om
    I ღ cakes
  • MariaX m 2

Tack tjejer !! Jag fick en alldelse jättefin kamera, dyyyr förmodligen *gulp* men jättefin!! Nu ska här bakas tårtor och tas kort

• Pannkakan

Tittar in en sväng...