• Svar på tråden Sockerpullornas tråd
  • MariaX m 2

Joo det är idag, tack ! Eller jag vet inte, ska man vara glad för man blir *huga* 35 *?

Jag ser dina drömmar sakta lossna från mitt liv...
  • Maraschino
    MariaX m 2 skrev 2008-03-13 09:21:16 följande:
    Joo det är idag, tack ! Eller jag vet inte, ska man vara glad för man blir *huga* 35 *?
    Klart man ska, man får ju presenter!! Och Tårta!!

Fyller själv om en vecka, blir då 28 och börjar känna mig gammal och off pga att jag inte jobbat på tre år, ska man nu gå hemma med en ny liten i sommar kommer man ännu längre från allt vad jobb heter..

Nä nu ska jag sova en liten stund innan ungarna ska hämtas på dagis och skola!
  • MariaX m 2

Åhh 28, den ljuva tiden

Jag vet vad du menar, jag har inte jobbat sen jag var 28 banne mig, har varit hemma med tre barn och pluggat. Förhoppningsvis får jag jobb nästa vår när jag är färdig lärare

Sov gott

• Solaika

Just 17.. Jag har ju skrivit upp i mobilen att du fyller MariaX.. ändå har jag nästan glömt det. 

Men

JÄTTEGRATTIS!!!

Kom och gå en mil i mina mockasiner, innan du bedömer vem jag är.
  • Ankmor

och jag som gratulerade helt fel person på Taxens

GRATTIS MARIA!!!

Här är rent nog att hålla sig frisk och rörigt nog att trivas ...
  • JFL
    Maraschino skrev 2008-03-13 09:07:15 följande:
    Ok! Jag tycker det är svårt att måla blommorna, kanske har fel penslar. Vad använder du för penslar?? De jag har är köpta från panduro och ska snart bytas ut då de har blivit spretiga.. Tips!?
    Jag har köpte konstnärspenslar på järnaffären, jättebra är de. Har andra billiga varianter, men de håller ingen pulverfärg och spretar bara.  Dessa penslar är ljuvliga. Jag har bara kostat på mig 3 st och de är jag sååå rädd om
    I ღ cakes
  • MariaX m 2

Tack tjejer !! Jag fick en alldelse jättefin kamera, dyyyr förmodligen *gulp* men jättefin!! Nu ska här bakas tårtor och tas kort

• Pannkakan

Tittar in en sväng...

Hoppas det är bra med alla. Här går det sakta men säkert frammåt.
    Omdefiniering av studier och framtida mål pågår och sånt är alltid lite läskigt, men det känns superbra med den plan som börjar ta form.
    Ryggen bättrar sig den med, men än kan jag inte sitta sååå länge vid datorn som jag skulle önska. Tar det lite lungt, det får ta den tid det tar, annars kommer jag bara vara dålig om nånn månad igen om jag känner min kropp rätt.

Penslar är definitivt värt att lägga pengar på. Bra penslar kan man koka och forma om, men man måste ta väldigt väl hand om dem. (Är "utbildad" konstnär) Inne på hemsidan under typ verktyg eller om det är färg finns det en kort "guide" eller vad man nu ska kalla det hur man tar hand om dem, eller vad man ska tänka på kanske man ska kalla det istället. 

Det var väll ungefär vad jag hade att komma med. 

på er och trevlig helg!

It isn't who you love, it's HOW you love. Genitalia is simply God's way of accessorizing
  • Ankmor

Ursäkta en dum fråga men är det fusk att använda sig av färdigköpta figurer i marsipan eller figurer som är gjorda i formar, som dekoration på tårtan?

Jag är inte så bra på att moddelera nämligen...

Här är rent nog att hålla sig frisk och rörigt nog att trivas ...
Svar på tråden Sockerpullornas tråd