Sockerpullornas tråd

Gamla trådarna:
www.familjeliv.se/Forum-11-240/m21936837.html
www.familjeliv.se/Forum-11-240/m25081233.html
Välkomna in

nejnej, hatten står än så det går nog fixa men jag har alltså gjort hatten i MP men jag täckte tårtan med ballinas och det sket sig kan jag säga.
hatten hade nog blivit lite bättre om jag hade kunnat låta bli den en stund tillmen det kändes som omden inte ville stelna inuti när plasten låg emot.
det är bara dagis*hehe*
skalmanidé har att göra med att de har 3 sköldpaddor på dagis i ett akvarium och sen har de barnen uppdeladei tre grupper, skalman, lille skutt och bamse
*haha* ja man vet ju aldrig men den har inget huvud utan det är bara skalet och hatten på ryggen. så som skalman brukar se ut när han somnat
aa, just jaa...då kommer jag att fortsätta använda bakels så kan jag kavla så som jag vill..så det så...
mjoo jag såg nån sån för ett tag sen
gjorde en draktårta i onsdags osm jag inte kagt in i bildtrådenän. det har ju gjorts en massa såna ett tag. åsså ser jag att det kommit in ännu en drake innan jag lagt upp min så jag tror jag struntar i att lägga in min. känns väldigt plagierat på nåt vis*S*
Hejsan tjejer!!
Är sjukt dålig på tt skriva här... läser mest bara, men tycker kanske inte tt jag har så mycket att tillförs just nu. Lovord till era vackra kretioner borde (och VILL) jag ju egentligen ösa in.. men.. ja, ni vet..
En envis sjukdomsomgång hr vi hft här, med feber, snuva och extremt efterhängsen hosta som har hållt oss vakna om natten. Det tär på orken.
Är lite lätt avis på er som vågar ställa upp på utställning/tävling! Det hde jg också velat ha mod till Men just nu finns ju inte tiden till sånt heller, så det behöver jag ju inte ens fundera på.
Är SÅ trött på tt hel tiden h en massa grejjer som MÅSTE fixas, så man aldrig hinner göra det man tycker är KUL! Men nu är vi inne på sluttampen med lister och trösklar, så nästa vecka kommer lägenheten ut till försäljning. Kanske kan jg pusta ut lite då...
Ska ju iallafall på kurs i April! Jag och ankmor! Superkul!! Och i maj ska jg smycka en bröllopstårta. Baka den ska de göra själva, men ville att jag skulle dekorera. Också superroligt!!
Och i Juni får jag mitt eget tårtkök!! Jejj!!
Kram på er!
Hej Tussa. TRist med sjukdommar och flyttrenovering och allt sånt. Va kul att du ska på kurs, vilken kurs ska ni gå då?
Pastillagefråga:
Ska limma ihop bitarna idag, det borde väl fungera med ätbart lim, eller blir det hållbarare med kristyr?
På pastillagekursen limmade vi med kristyr, så det är den enda erfarenheten jag har