• Svar på tråden Sockerpullornas tråd
  • JFL
    Maria ja just det . Det är dummie, eftersom den ska stå sig hela dagen (+ dagarna innan)
    I hennes kurser ingår verktyg, har du redan verktyget så får du reducerad avgift.
    Inga bekymmer, hon är proffs
    Ja det ska bli såååå kul. Aiwendil var förbi mig på jobbet, och smög på mig idag, så nu har jag träffat henne och pratat med henne. Vi kommer ha så himla kul!!!!

Marachino
    : Så söt prinsessa och underbar tårta (Jag skrattade inget, finns inget att skatta åt, jag gillar tårtan )
    I ღ cakes
  • Ankmor
    Maraschino skrev 2008-03-10 13:32:00 följande:
    Tårtan med prinsessan på, skratta inte så ni trillar av stolen bara!!!!!
    Förlåt! Jag missade att kommentera tårtan igår.

Den är jättefin. Precis som JFL skriver, det finns inget att skratta åt.
    Här är rent nog att hålla sig frisk och rörigt nog att trivas ...
  • MariaX m 2
    JFL skrev 2008-03-10 21:54:05 följande:
    Maria ja just det . Det är dummie, eftersom den ska stå sig hela dagen (+ dagarna innan)I hennes kurser ingår verktyg, har du redan verktyget så får du reducerad avgift. Inga bekymmer, hon är proffs Ja det ska bli såååå kul. Aiwendil var förbi mig på jobbet, och smög på mig idag, så nu har jag träffat henne och pratat med henne. Vi kommer ha så himla kul!!!! Marachino: Så söt prinsessa och underbar tårta (Jag skrattade inget, finns inget att skatta åt, jag gillar tårtan )
    Finemang !! Man kanske får ett brev eller nåt så man vet vad man ska ta med sig...? Lite jobbigt att släpa med sig alla prylar ju Ska faktiskt bli jättekul att träffa er, folk man pratar med varje dag livs levande det kommer bli kanon !!! Och kursen kanske oxå är bra
    Jag ser dina drömmar sakta lossna från mitt liv...
  • Maraschino
    MariaX m 2 skrev 2008-03-11 08:37:38 följande:
    Finemang !! Man kanske får ett brev eller nåt så man vet vad man ska ta med sig...? Lite jobbigt att släpa med sig alla prylar ju Ska faktiskt bli jättekul att träffa er, folk man pratar med varje dag livs levande det kommer bli kanon !!! Och kursen kanske oxå är bra
    Kikar in lite nyfiket och undrar vad det är för kurs ni ska gå!?
  • MariaX m 2

Carol Haycox's kurs på invigningen av c&d Hon ska lära ut kungslilja tror jag det var

• Maraschino
    MariaX m 2 skrev 2008-03-11 14:38:31 följande:
    Carol Haycox's kurs på invigningen av c&d Hon ska lära ut kungslilja tror jag det var
    Ok, blir grymt avis, vill oxå gå!!
  • Maraschino

Ikväll blir det tårta här i huset, en vanlig schwartswald till min pappa! Han vill alltid ha sån när han fyller år så förra året gjorde jag en med lila grädde men i år ska jag vara snäll och göra en vanlig!

• Maraschino
    rimmis skrev 2008-03-11 16:12:59 följande:
    Maraschino: Ja, det är klart att man blir sotis! Tårtan vara förresten jättefin, så du ska vara nöjd! *hihi*
    Tårtan blev bra tillslut, tog mig bara ett antal timmar att få till sessan.. Begrep inte hur jag skulle göra klänning till henne...
  • MariaX m 2

Här är dagens tårta, till min födelsedag imorron.

Fylld med blåbärsmousse och färskostgrädde med vanilj o citron. Buketten innehåller rosor, vaniljorkidéer, watsonia och eukalyptus. Den blev kanske lite väl stor för tårtan...

Svar på tråden Sockerpullornas tråd