• Svar på tråden Sockerpullornas tråd
  • Solaika

Maria.. underbar som alltid! Tappar alltid hakan när jag ser dina kreationer. Kyss

Kom och gå en mil i mina mockasiner, innan du bedömer vem jag är.
  • JFL

Maria: Underbar!!!!

Ska du vara med på tårttävlingen på C&D också?

I ღ cakes
  • Ankmor

Maria
    Kan bara hålla med ovanstående beundrare; Otroligt tjusig!

Här är rent nog att hålla sig frisk och rörigt nog att trivas ...
  • MariaX m 2

Tack så mkt tjejer, vad snälla ni är Kyss!

JFL - Tävling, näe det är inget för mig Förresten, kan man se tävlingstårtorna även om man bara kommer på kursen månntro, jag reser ju upp till Stockholm direkt på morgonen *gäsp*

Jag ser dina drömmar sakta lossna från mitt liv...
  • Maraschino
    Maria: Ytterligare en otrolig kreation, rosen är helt underbar! Får man fråga hur du gjort den, alltså har du använt vit massa och sen målat??
  • MariaX m 2

Tack Maraschino !

Jag gjorde rosen i svagt melonfärgad pasta och sen bara lite gult i "bottnarna" och rosa på "topparna". Inte svårt alls

• Maraschino
    MariaX m 2 skrev 2008-03-13 08:58:02 följande:
    Tack Maraschino ! Jag gjorde rosen i svagt melonfärgad pasta och sen bara lite gult i "bottnarna" och rosa på "topparna". Inte svårt alls
    Ok! Jag tycker det är svårt att måla blommorna, kanske har fel penslar. Vad använder du för penslar?? De jag har är köpta från panduro och ska snart bytas ut då de har blivit spretiga.. Tips!?
  • MariaX m 2
    Maraschino skrev 2008-03-13 09:07:15 följande:
    Ok! Jag tycker det är svårt att måla blommorna, kanske har fel penslar. Vad använder du för penslar?? De jag har är köpta från panduro och ska snart bytas ut då de har blivit spretiga.. Tips!?
    Jag har penslar från wilton men de är kassa, ser ut som en buske allihopa Annars har jag oxå från panduro men köpte fel sort, vill ha de som är platta nedtill, köpte spetsiga
  • Maraschino
    MariaX m 2 skrev 2008-03-13 09:13:01 följande:
    Jag har penslar från wilton men de är kassa, ser ut som en buske allihopa Annars har jag oxå från panduro men köpte fel sort, vill ha de som är platta nedtill, köpte spetsiga
    Jag ska titta in på panduro när jag kan, jag har deras blåa penslar. Undrar vad man ska ha för hår i penseln för att de ska hålla bra och inte dra åt sig färg..

Måste ju säga GRATTIS oxå, visst var det idag du fyller år!?
Svar på tråden Sockerpullornas tråd