Inlägg från: Tindras äiti |Visa alla inlägg
  • Tindras äiti

V.V.S-tråden. Våga vägra skov! Tråd nummer 10

nallatalla:
    kan du inte ta å smitta av dig lite med ditt braiga hb ...mitt hb låg på 92 igår...a jag skojar inte d va verkligen 92 helt sjukt..

• Tindras äiti

mammasknodd:
    jag har alltid dåliga blodvärden, inte så dåliga som nu men klart under normalt. jag kan inte ta nått järn tillskott mina tarmar pallar inte d utan får försöka pilla i mig järnrikt grönt men tarmen klarar heller inte fibrer så d e en liten balansgång..men jag går å tar prover varannan v hos mvc så d e nog ingen fara men faaan va trött jag e *gäsp*.

• Tindras äiti

provade den förra grav , blev förstoppad å fick ligga på sjukhus ingen hit. men tack för att ni orkar bry er å tipsa gärna om annat
    Fru U skrev 2008-01-12 12:26:20 följande:

Tindras äiti, såndär Blutsaft från hälsokosten då? Är det nåt du testat?
  • Tindras äiti

grådis:
    tack så jätte mkt för dom bra tipsen på maträtter, d mesta utav d som står där äter jag faktiskt men kanske inte tillräckligt då, sen vet ja inte hur stor betydelse d har med att jag blör ganska stora mängder från tarmarna varje dag känns som om d e en stor bov i dramat.
    men jag ska ta å införskaffa en gjutjärns gryta hoppas dom inte kostar en förmögenhet bara ...annars får ja gå å låna farfars .

• Tindras äiti

mammasknodd:
    ok, a känner ja mig sämre å blir ännu tröttare så ska jag föreslå dropp på mvc, skall försöka äta till mig lite bättre hb först kan ju hända att d vänder. visste inte att man kunnde få dropp, men d på verkar inte magen alls då lr? för d e ju d som absolut inte får hända .

• Tindras äiti

hallo allihop ..måste bara aggro av mig lite..

kompisen e sur å vägrar prata med mig ...anledning: för att jag inte orkade ha nyårsfest för jag e sjuk!!!!

har ni hört nått mer idiotiskt....

inte nog med d så anser hon att hon om nån mår dåligt för hon e så trött å mår illa pga grav...men vem fan gör inte d...annars e hon fullt frisk ( fysiskt ialf ).

vem orkar ärligt sitta å lyssna på nån som inte har några problem utan måste skapa dom, å nämner du d minsta att du själv mår kasst då GNÄLLER DU!!!!!! aaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhh

elakt å säga men jag önskar henne ett rejält skov å smaka på...

• Tindras äiti

gör ett kollektivt svar :
    min kompis e liksom min sambos kompis tjej, så hur jag än gör så blir jag inte av med henne. i tonåren så hatade vi varandra men har sen 3 år tillbaka börjat umgås. jag har berättat tusentals ggr hur denna sjukdomen å alla andra jag har funkar å hur man mår men d går liksom inte in, vissa fattar ju inte att d behöver inte synas på utsidan bara för att man e sjuk.
    men hon e tyvärr lite korkad vad d än gäller så ibland får man bara inte ta åt sig å titta över hennes huvud., jag pratade med henne förut för dottern skall dit på barnkalas nästa helg.

gud detta e så ot men tack d va skönt å få spy lite galla

• Tindras äiti

hej tjejer. en liten intim fråga om ni inte vil svara e d ok lr så kan ni inboxa mig .
    hur e erat sexliv med er respektive?
    har han lr hon förståelse över att ni har ont å e trötta?
    här har d börjat knaka rejält i fogarna, känns inte så bra när man e grav i 20. för mig e d tröttheten å hitta lusten som e svårast sen så gör ju medicner att slemhinorna inte e mä på när d e dax och då gör d förstås ont oav om vi har glidmedel, och detta fattar inte min sambo. därav många sura miner å tjaffs .
    nu kanske jag dela med mig lite väl av mitt privatliv men tänkte att ni förstår mig nog bäst här inne

• Tindras äiti
    ni e så gulliga som svarar, blir alldeles tårögd känn så skönt å veta att jag inte e ensam.
    hoppas oxå hb blir bättre snart, skall höra med dom va dom tycker nästa gång.
  • Tindras äiti

skizzoklara: gud va härligt du pratar korta arb dagar, jag jobbar som målare 07:00-16:00 fast jag går ju upp 04:40 för å hinna till dagis kl 06:00....just nu e jag gravid och sjukskriven för skov (har crohns). anars e d ett jävla jagandes av toaletter på dagarna, å i byggbranchen där får man leta oftast hittar man en men äckligare en äckligast....kan nog varje toalett i gbg vad gäller smärtan så e jag en tiparol knaprare när jag inte e gravid då förstås.

Svar på tråden V.V.S-tråden. Våga vägra skov! Tråd nummer 10