Inlägg från: Tindras äiti |Visa alla inlägg
  • Tindras äiti

V.V.S-tråden. Våga vägra skov! Tråd nummer 10

smultron ett: östra gbg lr? ring växeln på 342 10 00, då hamnar man på kö som nästa samtal om d upptaget d går alltid fortare så, bara be om vart man vill hamna men glöm inte säga att d e östra du vill till.

• Tindras äiti

kom hem för en stund sen ...vrål hungrig , vågade inte äta innan jag skulle ut..
    nu e d bara å vänta på att läkarn ska ringa i morgon.

• Tindras äiti

hej allihop idag har jag pratat med läkarn , fick nått skum utskrivet som skall sprutas upp i baken *skräck*
    sen ska jag dit på tisdag om inte jag blir sämre under helgen..
    d skumma e att alla prover va ok lågt hb fortfarande iof.
    hoppas ni andra mår bättre sänder en kram ut i www till er alla

• Tindras äiti

68an: gud va trött jag blir på folk, vafan kan man inte hjälpa varann längre.......skönt att d gick bra om man man nu kan kalla d för d.. krya på dig

• Tindras äiti

lällas: hoppas dom hjälper dig med din hemmis, mig garvade dom typ nästan åt när jag bad dom ta bort dom.. fattade inte varför, dom skulle u ändå in i röven å bröta, men icke..när jag vaknade efter op så satt dom jävlarna fortfarande där bak....

• Tindras äiti

*snyft* nu e ja helt fövirrad
    träffade läkarn idag ,iom att d va en akut tid så fick ja träffa en annan dr....å han hade inte ens i närheten av samma åsikter om medicin och grav som min vanliga dr......han ja träffade idag sa att jag måste våga chansa....vafan då chansa...d e ju mitt barn vi pratar om....han tyckte vi skulle ta in hela apoteket, azatrioprin, pre-klysma, kortison tabl ,a you name it!! å bara hoppas på d bästa......men jag sa att jag ville ge d här coliskummet en chans först, så efter mkt tjat så skall jag höra av mig på fredag å se å hur d känns, han kollade å såg att ändtarmen va väldigt inf men trodde även att tunntarmen fått sig en omgång där av ala trägningar å smärtor......ååååå gud ja vet inte va ja ska ta mig till, vill bara sätta mig å böla i ett hörn som ett litet barn

• Tindras äiti

hejsvejs: igår hände världens läskigaste grej. va på väg till dagis med tindra i handen , halvägst dit började allt snurra som en karusell på speed, kunnde inte gå. d brukar ta 20 min att ta sig dit men igår tog d en timme. tänk om jag däckat, herregud med en liten i handen. väl framme ialf så körde snälla dagisfröken mig hem, hedanefter så får janne köra henne , vågar inte gå dit på ett tag....

aja annars så fyller jag år idag , hela 24 år har ja levt....
    å inte ens tårta kan ja äta idag..*snyft*

• Tindras äiti

tack alla för födelsekramarna

fairyfloss: a d va dö läskigt , men tyvärr kommer d nog va så ett tag tills magen blir bra igen. skall prata med dr i morgon igen och så ska ja till mvc nästa v å kolla så bebben mår bra.
    Det sparkas som sjuttan imagen så stark verkar h*n vara

• Tindras äiti

mammasknodd:
    jag åt 2 vindruvor d va min födelsedags fest...
    pratade med läkarn idag å han sa att jag skulle prova pre-klysma i en v å se vad som händer, (har ingen aning om va d e men d blir säkert bra) annars blir d piller

jag har en liten äcklig och skumm fråga till vem so nu kan svara...när jag suttit på toa med alla trägningar, kramper å utgifter så känns d som hela underlivet vänt sig ut å in..*blää*
    blir jätte svullen ....kan d vara för att kroppen "krystar" på vid toa besöken ?

• Tindras äiti

mammasknodd: a d får jag göra, en tur till marimekko e ju aldrig fel

Svar på tråden V.V.S-tråden. Våga vägra skov! Tråd nummer 10