• oxle bo

2008

hej,
    tänkte att vi kunde samlas här, vi som vill bli gravida!
    själv har jag försökt i några år, vi lyckades bli gravida, men det slutade i v20.

2008 ska bli vårat år!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-19 12:59
    här är våran lista:
    www.familjeliv.se/Forum-7-132/m29900321.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-02 22:45
    nya tråden hoppas vi ses där..

www.familjeliv.se/Forum-7-132/m31362089.html

• Svar på tråden 2008
  • Nikithea

Hej!

Tea80; ja det är en av våra sötnosar! Gullig liten du har själv!

Det är så skönt att vara på dessa sidor och få se att man inte är själv om dessa problem. Och jag som ännu går i väntans tider på att utredningen ska börja tycker att det är så bra att lära sig lite om de olika metoder och steg som används. Jag har utslag och stegring på ÄL-test, men har ingen aning om östrogenet.... Ska ha ÄL 6/1 men just nu jobbar vi om varandra i en vecka och är bara hemma samtidigt mellan 03.00 och 07.00 så jag vet inte om det finns ork för "verkstad" denna gång....

• 8Viola2
    Nikithea skrev 2008-01-04 13:58:50 följande:
    Hej!Tea80; ja det är en av våra sötnosar! Gullig liten du har själv!Det är så skönt att vara på dessa sidor och få se att man inte är själv om dessa problem. Och jag som ännu går i väntans tider på att utredningen ska börja tycker att det är så bra att lära sig lite om de olika metoder och steg som används. Jag har utslag och stegring på ÄL-test, men har ingen aning om östrogenet.... Ska ha ÄL 6/1 men just nu jobbar vi om varandra i en vecka och är bara hemma samtidigt mellan 03.00 och 07.00 så jag vet inte om det finns ork för "verkstad" denna gång....
    He he...jag kommer också ha ÄL i de tiderna!

5-6jan enligt beräkningarna så nu hoppas jag på att vi får ett plus och att du slipper utredning
  • Nikithea

Trevlig helg då 82Viola....!

• 8Viola2
    Nikithea skrev 2008-01-04 14:26:19 följande:
    Trevlig helg då 82Viola....!
    Det samma !!
  • Nork

Idag kom mensen. Lite sen så jag hoppades verkligen att det hade tagit sig. Men inte då! Så det är väl bara att bryta ihop för att sedan bita ihop och starta om igen!

• 8Viola2
    Nork skrev 2008-01-04 17:33:12 följande:
    Idag kom mensen. Lite sen så jag hoppades verkligen att det hade tagit sig. Men inte då! Så det är väl bara att bryta ihop för att sedan bita ihop och starta om igen!
    Trist att tanten skulle dyka upp.

Själv så testade jag pos för ÄL på em

Skönt faktiskt att cykeln börjar bli normal och nästan efter "skol-exempel".

Äl dag 14 och mens dag 28 oftast
  • oxle bo

hej alla tjejer..
    hur är det med er?
    vad ska ni göra en kväll som denna? själv ska jag på bio med min syster,vi tänkte se Arn.får se om det är något o ha.

vill att tiden ska gå fort så det blir den 22,så man kan komma igång med bebis värkstan igen..
    kramar

• 8Viola2
    oxle bo skrev 2008-01-04 19:04:20 följande:
    hej alla tjejer..hur är det med er?vad ska ni göra en kväll som denna? själv ska jag på bio med min syster,vi tänkte se Arn.får se om det är något o ha.vill att tiden ska gå fort så det blir den 22,så man kan komma igång med bebis värkstan igen..kramar
    Ja du det blir nog en del slappande framför tv:n denna helgen.

Försöka få lite städning gjord också.

Har inte ngt direkt planerat mer än en sak
  • Nork

nyköping: hoppas du tyckte filmen var bra. jag tyckte den var kanon, längtar redan till 2:an, om det blir någon vill säga. men är man en "action" människa kan man nog tycka att det inte händer så mycket.

själv har man slappat hela kvällen i soffan. laddar inför ett härligt box pass i morgon så man får ut lite aggressioner!!!

82Viola: hoppas hoppas att det tar sig nu! Lycka till i kammaren

• Pyro pyret

Har varit på släktkalas nu i kväll, blivit mycket sånt på senaste. Var så nervös att folk skulle fråga om det inte var dags snart men det gick bra (har inte sagt nått om att vi försöker).
    Min brors flickvän är stor som en luftbalong (de försökte inte ens och fick två som ska ut i världen nu i mars). När de tala om för mig att de var blivande föräldrar gick luften ur mig, och när de sa att de var två och visa bilderna känndes det som om jag gått i tusen bitar. Men nu är jag bara lyckcklig för dem även om jag önskar att det kunde bli min tur snart också.

Vet inte varför men ju närmre personen är som talar om att de är gravida desto jobbigare känns det för mig...borde inte spela nån roll eftersom det är mitt barn jag vill ha och inte deras. Av någon konstig anledning känns det bättre när de kommer till slutet av graviditeten eller när barnet är fött. Kanske för att det är längre bort ifrån det stadium som jag siktar på att hamna i??!!??

Har bjudit mina syskon och respektive på spel- och vinkväll på söndag... man kan inte få allt...eftersom jag inte kommer att få + i slutet på denna månad (sambon är utomlands) så får jag dricka vin *mums*. Man ska ju tänka positivt...he he

Mer 08:or till världen så lycka till alla kämpare! Förr eller senare kommer vår tid. Hälsningar pyro Pyret

Svar på tråden 2008