• oxle bo

2008

hej,
    tänkte att vi kunde samlas här, vi som vill bli gravida!
    själv har jag försökt i några år, vi lyckades bli gravida, men det slutade i v20.

2008 ska bli vårat år!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-19 12:59
    här är våran lista:
    www.familjeliv.se/Forum-7-132/m29900321.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-02 22:45
    nya tråden hoppas vi ses där..

www.familjeliv.se/Forum-7-132/m31362089.html

• Svar på tråden 2008
  • Nikithea

Nej, henne vill vi inte ha på besök... Men hon kommer komma hit om två veckor, för vi han då inte ses länge nog att ens tänka på verkstad i helgen

och inte någon post idag heller... vill få ett datum, så man vet. Känns som jag har väntat hur länge som helst på utredningen. Fast jag ringde i slutet av oktober, så det är ju ganska ok väntetid med bara några månader.

• oxle bo

om en vecka börjar jag jobba igen
    vet inte riktigt vad jag känner för det, vill hoppa över dom först dagarna,när man ska träffa alla o förklara allt.
    urs jag kommer nog o gråte en del då..

• Wilma00

ingen idé å testa. tempen är på 36.6 ska bli skönt att träffa bm i morgon iaf. sucka... arg. kram.

• oxle bo

beklagar. kram.. vad ska du göra hos MB?

Wilma00 skrev 2008-01-07 13:10:38 följande:
    ingen idé å testa. tempen är på 36.6 ska bli skönt att träffa bm i morgon iaf. sucka... arg. kram.
  • Wilma00

bm och jag ska prata om ev. min psoriasismedicin om jag är mogen för den.. Vet inte riktigt, för då får man inte bli gravid. nämnligen. Det är haken.. sucka... Kluven... arg. huvudvärk, fast jagh ar ingen matlust... kramar

• oxle bo

vad gör psoriasismedicin?
    varför ska du äta den om man inte får bli med barn då?
    du måste äta..kramar

Wilma00 skrev 2008-01-07 13:19:35 följande:
    bm och jag ska prata om ev. min psoriasismedicin om jag är mogen för den.. Vet inte riktigt, för då får man inte bli gravid. nämnligen. Det är haken.. sucka... Kluven... arg. huvudvärk, fast jagh ar ingen matlust... kramar
  • 8Viola2
    Wilma00 skrev 2008-01-07 13:19:35 följande:
    Finns det ingen annan medicin som du kan ta och inte påverkar ett framida foster?

Finns det ngn risk med de mediciner du ätit att det är svårare att bli gravid?

Lider med dig och känner mig glad över att jag faktiskt ändå får försöka och är frisk.
  • Wilma00

Jag blir bättre förhoppningsvis av min psoriasis... (finns i sprutform så jag slipper tabletter), den kan ge skador på bebisen. å så ska man hålla upp 3 månader efter man har slutat. usch kluven. Ska ev. ha spiral, men vill inte ha några främmande föremål i min kropp. gahhh. Det är nog det mest, som jag inte kan vänja mig med. Men sen har jag ju inte blivit gravid på 3 år så det känns ju lite ironiskt oxå.. Ska iaf bli skönt att lätta tankar hos henne.. kram

oxle bo skrev 2008-01-07 13:22:07 följande:
    vad gör psoriasismedicin?varför ska du äta den om man inte får bli med barn då?du måste äta..kramar
  • oxle bo

men fy vad jobbigt..
    det måste ju finnas någon annan medicin.kan du inte säga nej till spiral?

Wilma00 skrev 2008-01-07 13:31:56 följande:
    Jag blir bättre förhoppningsvis av min psoriasis... (finns i sprutform så jag slipper tabletter), den kan ge skador på bebisen. å så ska man hålla upp 3 månader efter man har slutat. usch kluven. Ska ev. ha spiral, men vill inte ha några främmande föremål i min kropp. gahhh. Det är nog det mest, som jag inte kan vänja mig med. Men sen har jag ju inte blivit gravid på 3 år så det känns ju lite ironiskt oxå.. Ska iaf bli skönt att lätta tankar hos henne.. kramoxle bo skrev 2008-01-07 13:22:07 följande:
  • 8Viola2
    oxle bo skrev 2008-01-07 13:09:22 följande:
    om en vecka börjar jag jobba igen vet inte riktigt vad jag känner för det, vill hoppa över dom först dagarna,när man ska träffa alla o förklara allt.urs jag kommer nog o gråte en del då..
    Det är mer än förståeligt att du vill skippa den biten.

När jag läser vad ni går igenom känner jag mig lite löjlig trots att jag försökt ett bra tag
Svar på tråden 2008