• oxle bo

2008

hej,
    tänkte att vi kunde samlas här, vi som vill bli gravida!
    själv har jag försökt i några år, vi lyckades bli gravida, men det slutade i v20.

2008 ska bli vårat år!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-19 12:59
    här är våran lista:
    www.familjeliv.se/Forum-7-132/m29900321.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-02 22:45
    nya tråden hoppas vi ses där..

www.familjeliv.se/Forum-7-132/m31362089.html

• Svar på tråden 2008
  • Pyro pyret

nyköpings bo: är på hund span och din hund är också sjukt söt, vad är det för ras?

82Viola: mycket pengar är det. Ska till Karolinska och se vad de säger men sen kanske det blir aktuellt.

Måste ner till tvättstugan igen....suck!

• 8Viola2

Pyro pyret skrev 2008-01-05 20:39:23 följande:

nyköpings bo: är på hund span och din hund är också sjukt söt, vad är det för ras? 82Viola: mycket pengar är det. Ska till Karolinska och se vad de säger men sen kanske det blir aktuellt. Måste ner till tvättstugan igen....suck!
    Ja det där med tunn slemhinna verkar ju inte kul alls.
    Med dagens kunskap så hoppas jag verkligen att de finner en lösning åt dig.
    Kanske skulle lägga in en bild på min "lille" vovve
  • Wilma00

tack för välkomnandet. man hittar lite trådar här och där. sega dagar framöver... blä. kram!

• oxle bo

tack.. det är blandras americansk bulldog/amstaff

Pyro pyret skrev 2008-01-05 20:39:23 följande:

nyköpings bo: är på hund span och din hund är också sjukt söt, vad är det för ras? 82Viola: mycket pengar är det. Ska till Karolinska och se vad de säger men sen kanske det blir aktuellt. Måste ner till tvättstugan igen....suck!
  • Pyro pyret

Är jag den enda utan hund här *avis*?

82Viola:
    Tack för all info, är säkert fler än jag som tycker det låter intressant.
    Här läser man ju om så många öden att jag nästan börjar tycka att det kanske ändå inte är så dumt med en tunn slemhinna. Mina läkare vill dock inte säga så mycket till mig innan min sista utredning är klar. Ärligt talat vet jag inte så mycket om vad det betyder för mig...mer än problem.

Fast som du var inne på så har vi ju fantastiska tekniska möjligheter, det var liksom annat förr i tiden antar jag. Vilket gör att många av oss med längre väg att vandra kommer lyckas och detta desutom "rätt snabbt". Idag verkar det största problemen vara alla köer till utredning, behandling, operation m.m.

nyköpings bo: åhh den liknar en av mina tidigare arbetskamrats hund, (amstaff) hängde varje dag i ett års tid och så sjukt mysig var den. Tyvärr flyttade matte och vove till GBG så vi ses inte så ofta längre.

• Nikithea

Ja, du, Pyro pyret, tvättstugor verkar ibland vara det viktigaste som finns!...

Igår när jag jobbade tjatade en av mina kollegor att han ville sluta tidigare så han fick dricka öl med kockarna (jobbar som servitris), men det kom så mycket folk så vi fick köra på full gas i baren hela kvällen. Funderade ett tag på om jag skulle börja tjata om att jag ville hem och ta vara på min ägglossning... Undrar vad han skulle ha sagt då

Kämpa vidare alla vänner!

Och "This is the year it all will happen" som Marit Bergman sjunger

• 8Viola2
    Nikithea skrev 2008-01-06 13:54:46 följande:
    Ja, du, Pyro pyret, tvättstugor verkar ibland vara det viktigaste som finns!...Igår när jag jobbade tjatade en av mina kollegor att han ville sluta tidigare så han fick dricka öl med kockarna (jobbar som servitris), men det kom så mycket folk så vi fick köra på full gas i baren hela kvällen. Funderade ett tag på om jag skulle börja tjata om att jag ville hem och ta vara på min ägglossning... Undrar vad han skulle ha sagt dåKämpa vidare alla vänner!Och "This is the year it all will happen" som Marit Bergman sjunger
    Jag skulle gärna velat vara där när du berättar för dina vänner att du vill hem pga ägglossning..

HUr är det med er tjejer idag då? Jag är lite trött, sovit dåligt men det är ok ändå. SKa fixa mig en latte i espressomaskinen.
  • oxle bo

hej.. här är man mätt,precis ätit tacos..mmm.
    idag har jag rivit ner julen,skönt.
    jag har varit själv hela dagen,gubben har joure o var tvungen o jobba.lite trist.
    nu blir det nog tv o lite godis..

pyro pyret:vad är det för hund det lutar åt då?

• oxle bo

Mmm, en latte lät inte halt fel

8Viola2 skrev 2008-01-06 15:09:37 följande:
    Jag skulle gärna velat vara där när du berättar för dina vänner att du vill hem pga ägglossning..HUr är det med er tjejer idag då? Jag är lite trött, sovit dåligt men det är ok ändå. SKa fixa mig en latte i espressomaskinen.
Svar på tråden 2008